𝘚𝘤𝘦𝘯𝘦 1: 𝘛𝘩𝘦 𝘉𝘢𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵𝘍𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘯:
𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘳𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘥𝘢𝘳𝘬, 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘣𝘢𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵. 𝘏𝘪𝘴 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘣𝘭𝘶𝘳𝘳𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘣𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘥𝘶𝘭𝘭 𝘢𝘤𝘩𝘦. 𝘏𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘪𝘵 𝘶𝘱, 𝘸𝘪𝘯𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘱 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘳𝘢𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴. 𝘏𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘤𝘶𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘳𝘶𝘪𝘴𝘦𝘴, 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘮𝘰𝘷𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘢𝘨𝘰𝘯𝘺 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘪𝘮.
𝘊𝘭𝘰𝘴𝘦-𝘶𝘱 𝘰𝘯 𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦'𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦, 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘮𝘪𝘯𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘩𝘦𝘢𝘥.
𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘨𝘳𝘰𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨) 𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦... 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘮 𝘐?
𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥, 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘨𝘳𝘢𝘥𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘥𝘫𝘶𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘮 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘏𝘪𝘴 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘰𝘯 𝘢 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘳𝘰𝘴𝘦 𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘢 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘳𝘰𝘴𝘦: 𝘰𝘣𝘴𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯, 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦, 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰𝘴𝘪𝘴
𝘍𝘭𝘢𝘴𝘩𝘣𝘢𝘤𝘬: 𝘘𝘶𝘪𝘤𝘬, 𝘧𝘳𝘢𝘨𝘮𝘦𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘢 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘰𝘸𝘺 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘴𝘦 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴.𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦: (𝘮𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨) 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘳𝘰𝘴𝘦... 𝘰𝘣𝘴𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯, 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘦, 𝘭𝘰𝘷𝘦... 𝘱𝘴𝘺𝘤𝘩𝘰.
𝘏𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘵, 𝘴𝘸𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥𝘪𝘭𝘺. 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘪𝘴 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘫𝘢𝘳, 𝘢 𝘧𝘢𝘪𝘯𝘵 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘢𝘤𝘬. 𝘚𝘶𝘮𝘮𝘰𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘯𝘨𝘵𝘩, 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘴 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘪𝘵, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘭 𝘰𝘧 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴.
𝘑-𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘦𝘮𝘦𝘳𝘨𝘦𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨, 𝘯𝘢𝘳𝘳𝘰𝘸 𝘤𝘰𝘳𝘳𝘪𝘥𝘰𝘳. 𝘏𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘳𝘢𝘨𝘨𝘦𝘥, 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘴𝘵𝘦𝘱 𝘢 𝘏𝘦𝘳𝘤𝘶𝘭𝘦𝘢𝘯 𝘦𝘧𝘧𝘰𝘳𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘭𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘦𝘳𝘪𝘦, 𝘧𝘭𝘪𝘤𝘬𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴, 𝘤𝘢𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘩𝘰𝘴𝘵𝘭𝘺 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘰𝘸𝘴.𝘏𝘪𝘴 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘣𝘭𝘶𝘳𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘴 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘵𝘰 𝘮𝘰𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘸𝘢𝘳𝘥, 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵. 𝘉𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘦𝘦𝘱𝘴 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴, 𝘥𝘳𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥, 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳.
YOU ARE READING
𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐁𝐘 𝐌𝐘 𝐒𝐈𝐃𝐄 - 𝘝𝘏𝘖𝘗𝘌 𝘍𝘈𝘕𝘍𝘐𝘊𝘛𝘐𝘖𝘕
Romance𝑰𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒓𝒂𝒘𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒙𝒑𝒂𝒏𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒂 𝒍𝒂𝒗𝒊𝒔𝒉 𝒎𝒂𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏, 𝒖𝒏𝒇𝒖𝒓𝒍𝒔 𝒂 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕-𝒘𝒓𝒆𝒏𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒍𝒐𝒗𝒆'𝒔 𝒕𝒖𝒎𝒖𝒍𝒕𝒖𝒐𝒖𝒔 𝒋𝒐𝒖𝒓𝒏𝒆𝒚, 𝒘𝒐𝒗𝒆𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒂𝒅𝒔 𝒐𝒇 𝒋𝒆𝒂𝒍𝒐𝒖𝒔...