Bir Süreliğine Hoşça Kalın

1.1K 76 56
                                    

Merhabalar...

Bir vedada daha birlikteyiz.

Sanırım bu platformdaki on birinci veda konuşmamı yapıyorum.

"Gece" bende gerçek anlamda farklı bir yeri olan hikaye. Şimdiye kadar hangi hikayeyi yazmaya başlasam zihnimde son bölümüne kadar her şeyi hazır olurdu. Fakat "Gece" öyle değildi. Günün birinde zihnimde Gece karakteri, biraz da Avcılar belirmiş ve okuduğunuz birkaç sahne filmden sahneymiş gibi hayal dünyamda oynamıştı.

İlk bölümü yazmaya başladığımda aklımda-resmen-hiçbir şey yoktu. Bildiğim tek şey Gece Toksözün karakterinin nasıl biri olduğuydu. Gerisi yoktu ve bunu ilk kez yapıyordum. Yazıyordum ama kurgum yoktu. Gece dokuz yaşında ne yaşamıştı? Bilmiyordum. Dosyada ne vardı? Bilmiyordum. Asker kimdi? Bilmiyordum. Avcılarla Gecenin yolları neden ayrılmıştı? Bilmiyordum. Hiçbir şey bilmeden yazıyordum ve bu kesinlikle ödümü koparıyordu.

Fakat pes etmedim çünkü Gece karakterini yazmaktan tarifsiz şekilde keyif alıyordum. Neredeyse on bölümü o anki ruh halime, aklıma gelenlere uygun şekilde yazdıktan sonra en sonunda kurgu kafamda oturdu. Devam etmeme, yazmayı bırakmamama değen bir kurgu zihnimde belirdi. "Gece" sayesinde başından sonuna kadar hikayeyi bilmeden de yazabileceğimi keşfettim. Benim için çok farklı bir deneyimdi.

Sizler bu hikayeyi ve karakterleri ne kadar seviyorsunuz bilmiyorum ama ben yazar olarak çok seviyorum. Güçlü kızım Geceyi seviyorum. Her koşulda aşkına sahip çıkan Kuzeyi seviyorum. Marul kafasını dünyalar kadar seven Güneyi seviyorum. Kardeşleri için her şeyi yapabilecek olan Sunayla Oktayı seviyorum. Her şeyi değişmiş olmasına rağmen Geceye baktıklarında kıvırcıklarını gören Borayı, Haliti seviyorum. Sevgisini göstermekte zorlanan Necip'i seviyorum. Yüzünde tiksinen bir ifade olsa da kalbi titreyen Buseyi seviyorum. Herkesten uzakta sessizce aşkını yaşayan Tuğbayı seviyorum. Öfkeyle hareket ettiği anları telafi etmeye çalışan Orhanı seviyorum. Bir noktada Askeri bile seviyorum sanırım.

İkinci kitapla ilgili belirli bir tarih veremeyeceğim. Düzenlemem gereken hikayeler var. Özel hayatımda yapmam gereken bazı şeyler var. Bu yüzden tarih veremeyeceğim ama "Gece"nin en güzel şekilde geri döneceğine emin olabilirsiniz. İkinci kitaba bir şeyler yazdıkça instagramdan ya da whatsapp kanalından paylaşmaya çalışacağım.

İkinci kitabı bekleyecek olanlar buraya "Gece" hikayesinin emojisini ( 🚬 ) bırakabilir mi?

İkinci kitapta buluşmak üzere.

Emeğe saygı duyup değerlendiren herkese sevgilerle...♥

{Tamamlandı} Gece [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin