evvveet arkadaslar uzun bir aradan sonra geri geldik. yazarlardan birisi korkutuk asik oldu. 2 gün suren flortu onu reddetti.(flortu kizdi btw) diğer yazar onu teselli ettigidnen dokayi anca geleveldik.
yeni bir gunden merhaba traktorun ustunden atlauatak barın onunde inen fadime üstündekiler asiri cekiciydi. pembe cicekli salvari ve v yaka yesil bluzunden memeleri gorukuyordu.
kirigi fahri traktoru park edip kostururak fadimenin elinden tuttu. fahri de yakışıklı adamdi.
hemmen bara girdiler. girer girmez fahrinin gotu basi ayri oynadi. cubku exi husniyeyi gormustu. OMG?!?!
husniyenin ustunde ici goruken beyaz tisoteunun altinda siayh dantelli sutkeni ve altinda leoparli tayti ve olmazsa olmaz kirmzii stilettolariyla fahriui azdirmaya yetmisti.
fahrinin agzindan;
-ulan amcik nerdesin?! senin yuzudnen 5 yil hapis yattim. çıkar çıkmaz traktor cladim. yolda da yanindaki orospunun orospunun kuzenini buldum cbuk bana para ver.
selami tam agzini acip cevap verecekken kafasina yedigi GEZER 41 NUMARA topuklu terlikle vayomisti. kimsenin umrunda olmamisti.
taa ki husniyenin sigaraisi bitinceye kadar.
husniye bir anda 35 numara kirmzii rugan stilettolarini cokartip kim oldgunu bilmedihi masallah teyzeye fırlattı.
kadın da selaminin yanina bayıldı. bunu gören telasli alev(hasani girmeey gelmişti.) hemen ikiisni de ayiltnaya calisti.ayikan ilk Hüsamettindi(koekudan bayilmisti elinde temizlik süpürgesiyle)
sonra selami ayiomisti. ayilir ayilmaz. tamam vericem paranı gotveren ne carkiyorsun orospu çocugu demisti
ve yine masallah teyze araya girmisti
ben neredeyim bana naptiniz demisti.
annesunin sesini duyan husniyeynin basidnan asagi kaynar sular döküldü gotu tutustu eli ayagi titredi. annesinin kafasina fırlattığı topuklsrini alıp üniversiteye dogru kosmaya başladı.sınav haftasu yaklaşıyor canlsr. aetik yazamaybilriiz. zaten yaz tatili de geloyo off.
sizi cok ozlicez. sizde bizi ozleyin litfeeen cukulatlarim vote atmayi ve yorum yapmayi unutmayin pls.
YOU ARE READING
DİKKAT TASRALİ AZGİNLAR GERİ DÖNDÜ!!
FantasíaGercekleri herkes bilecek!! bizi yildiramayacklar ve sizde göreceksiniz!! GERCEKLERLE BİR ALAKASİ YOKTUR. TAMAMEN HERSEY HAYAL URUNUDUR!!!! kendi hayatizdan kesitler gorebilirsiniz. bizi suclamayin! bizimle hiçbir alakasi yoktur. bizimle ugrasanlari...