YIL 2017-2021

9 3 0
                                    

"Hikayeye baslamadan önce gerçek
bir hayat hikayesidir tamamen resmiyetli bir yerde yayını yoktur hayatan esirlenerek yazılmıştır"

Mersin Tarsus'un ilçesinde yaşayan bir oğul , çocuk ilk olarak ana okulugu tamamen hayale ve utançla başladı,insanlar onu gülünç ve aptal buluyordu ilkokulda kötü notlara ve eziyetlere kapiliyordu çocuklar onu yanina almıyor herşeyden kistliydi ama azimle yalnızlıgini okulun bahçesinde gezerek tamamliyordu zileri bu yuzden hiç bir zaman sevmemiş ve sevilmemistir ,bu yüzden ortaokulda 5'te babası onu işe götürmeye başlamıştı çocuk işten nefret ediyordu çalışmak hayatını lezirlikle yaşatmak istemiyordu babası tamamen kötü biriydi geçmişi çok laraydi ise gitiyi ortam kötüydü çocuk kaçmaya karar verdi kactida babası arkasından bir adam göndererek onu yakalatı çocuk hayatında yemediği dayağı yedi babasi hiç onu sevmiyordu aksine kardeşine hayrandi 3 oğul sahibi olmasına rağmen en küçük çocuğuna daha çok değer veriyordu,bunun sebebi kardeşim güçlü ve kuvvetliydi ona bağırıp çağırması onun gözünü korkutuyordu adeta kaplan kediye dönüşüyordu hani derler ya "dışarda aslan içerde kedi " artık o zitiydi tamamen , seneler asırlar geçiyordu çocuk 6ya başladı dersleri çok iyiydi hayatın acısı ona güç veriyordu sevinlitdi tek motivesiydi evde bir gün ders calisrken babasi odasının kapısınin kilitli olunca kırdı ve onu dove döve ise yolları anne çığlıkları bosydi kim isterdi oğlunun acı çekmesini anne yürügiydi işte yasamk kalbine el vermiyor dostlar , anne ve babalar kavga etmeye başladı boşanmak onlar için bir sansdi baba itiraz eti ve yalvardı süt dökmüş kedi gibiydi aynen ama artık anneme karsi sevgi yok merhamet yok insanlık yok !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECENİN KEDİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin