𝓘

6 0 0
                                    

Nigdy nie sądziłam, że między ludźmi może stworzyć się tak silna więź, która potrafi zniszczyć człowieka. Kiedy go, poznałam nie, wyobrażałam sobie co za sobą, ciągnie. Odkąd, dostałam się do uczelni Riverstone moje życie, zmieniło się o sto osiemdziesiąt stopni. Wszystko zaczęło się jednej nocy, kiedy wracałam samotnie do domu...

   ***

Mam na imię Vivienne. Vivienne Santos. Mieszkam (bardziej mieszkałam) w małej wiosce. Nie byłam nikim ważnym, bądź specjalnym. Mam starszą siostrę, która jest oczkiem w głowie naszych rodziców. Ja zawsze byłam tą gorszą i słabszą. Verity zawsze mi ubliżała, lecz nikt nigdy jej za to nie upominał, w przeciwieństwie do mnie. Jeżeli, zrobiłam cokolwiek co nie, było po myśli mojej siostrzyczki od razu matka, wzywała ojca, a to nie kończyło się dla mnie dobrze. Zawsze zazdrościłam moim rówieśnikom, którzy wcześniej odziedziczyli swoją magię. To był jeden z głównych powodów, dlaczego byłam wyrzutkiem społecznym.

Moce były przekazywane przez pokolenia, co oznaczało, że się powtarzały. Były, jednak wyjątki kiedy dziedzic otrzymywał kompletnie inny dar niż jego rodziciele, lecz było to bardzo rzadkie. Verity władała mocą ognia, którą odziedziczyła po naszej matce, za to ojciec mógł kontrolować wiatr. Były to jedne z bardziej popularnych umiejętności, ale lepiej mieć cokolwiek niż zostać z niczym jak ja...

                                                                      ***

Mam nadzieje, że spodobał wam się prolog do mojej pierwszej „książki" (ponieważ wattpad'owe dzieła zazwyczaj trudno nazwać książką) , nigdy nie pisałam niczego dłuższego więc z góry przepraszam za wszystkie błędy. Jeżeli lubicie fantasy i romanse polecam wam zostać do końca. Jeśli macie jakieś rady na poprawienie prologu możecie napisać w komentarzach. Przypominam jeszcze raz, dopiero się uczę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 22 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝓦𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓸𝓯 𝓭𝓮𝓼𝓲𝓻𝓮Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz