Başımın ağrısıyla uyanmıştım. Neler olduğunu yeni yeni hatırlıyordum. Yattığım yerden kalktım. Evet, maalesef gerçek. Eve hırsız girmişti. Ancak polise gitme ihtiyacı duymadım. Hemen Gızem'i arayıp bizim eve gelmesini söyledim.
Zırrrrrr Zırrrrrr Zırrrrrr
'' Geldim!!!''
Gizem beni soru yağmuruna tutarken sıkılıp '' Ay yeter, sakin ol Gizem, eve hırsız girdi ve cami kırıp kaçtı, camı yaptırmam gerek ama param yok sen yaptırır misin''
'' saçmalama Mıra seni bu gecekonduda tek başına bırakmam, bundan sonra benimle yasıcan, topla eşyalarını gidiyoruz, itiraz istemem.''
Offf ne kadar itiraz etsemde Gizemin inadını bildiğim için daha fazla gerginlik yaratmadan eşyaları topladık, ve Gizemin evine doğru yol aldık. Gızem'i evi cidden güzeldi. Siyah beyaz renkleri agırlıklıydı. Sade ve havalı bir şekilde evi dosemıstı Gizem. Cidden bu kız çok zevkli. Gizem benim en yakın arkadaşım. Tüm yaşadığım onca kötü şeyleri hepsini bilir. ''Mıraaa''
''geldım Gizem efendım''
'' şunları bana uzat'' dedi. Eşyaları yerlestırdıkten sonra Gızem'e '' benim ise ihtiyacım var bana iş arar mısın canım? ''
'' tabiki ancak şimdi çok uykum var hadi bakalım iyi geceler ''
'' iyi geceler iyi ki varsın Gizem '' diyip sarıldık. Sonra bana ayrılan odaya doğru yol aldım.
Nihayet sabah olmuştu. Bugün okula gitmeyip kendime iş arayacaktım. Gazeteden iş ilanlarına baktım. 5-6 kişiyi aradım ama fayda etmedi. GIZEM ARIYOR;
''efendım gızem''
'' mira çok güzel bir iş buldum zengin bi aile 3_4 yaşlarında bi çocuğa bakıcı alıyorlarmış. Ve o evde kalabilirsin. Maaşın haricindeki tüm ihtiyaçlarını karşılıyorlar. Maaş ta 2000 €
Aylık''
"tamam ben...... Kafeye geliyorum orda buluşalım".
Bi insan çocuğuna bakamazmıya ah doğru benim annemde.....Gizem le nihayet buluştuk. Ve verilen adrese gittik. Ev harikaydı. Zili çaldığımız da beyaz önlüklü bi kız ki bu evde çalışan hizmetli ol m aşı lazım " hoşgeldiniz '' dedi gülümseyerek. Karşılık verip bizi götürdügu yere gittik. " nerhaba ben Mira "
" merhaba canım bende cansu,buda eşim yavuz buyur otur eğer bora ile birbirinize ısınırsanız seni ise almak isteriz "
iyı insanlara benziyorlar.
Cansu hanım "ah işte bora de geliyo" ismini bora sandığım ufaklıgın elini Poyraz tutuyordu. Yuh yani bu da ne böyle tesadüfün bu kadarı bu bay ego nun evinde mi çalışıcam saçmalama mira başka şansın yok. Bora annesinin yanına oturdu. Cansu hanım" bora bu yeni bakıcımız tanışın bakalım."
bora " ama anne ben bakıcı ıstemıyoyum."
Cansu hanım " hadi bora tanışın " bora yanıma yaklaşırken benim gözüm Poyraz saydı.koltuğa yayılmış, saçlarıyla oynuyordu. Borayla sarılıp konuşmaya başladık. İyi anlaşmıştık. Cansu hanım " Poyraz boranın bakıcısı hakkında ne düşünüyorsun?"
Poyraz"anne benim bakıcım değil ne yaparsanız yapın" diyip odadan ayrıldı.Evet merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım. Vote sınırı 3 okunma sayısı iyi ama lütfen yıldızcıga basın. Emeğe saygı sevgilerle multimedia Poyraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Ego
أدب نسائيbir erkek,bir kız... Zengin erkek,fakir kız. birbirine zıt iki belalı insan güzel bi serüven sizi beklıyor