-----------------------------
Azerbaycanın gözünden~Cesetleri mutfağa taşımış, mutfaktaki yemeklerin hepsini farklı farklı çantalara tıkıştırmış,evdeki koltuklarda birine oturup daha doğrusu sıkışıp konuşmaya başlamıştık. Öyle ki bazıları yerde oturuyordu.
...
🇮🇹: bence mantıklı olabilir?
🇩🇪: hadi ama! 2 gruba ayrılmamız mantıklı olmaz
🇺🇸: ikiniz de haklısınız. 2 gruba ayrılırsak diğer ülkeleri daha hızlı bulup panzehiri daha hızlı oluşturabiliriz. Ama daha çok tehlikeye gireriz.
🇹🇷: O zaman oylama yapalım!
🇵🇱: 2 gruba ayrılmak isteyenler el kaldırsın.
6 kişi el kaldırdı. Ben kaldırmadım çünkü kardeşimden ve israilden ayrılma ihtimalim çok yüksek olurdu. Ama maalesef çoğunluk el kaldırdığı için ikiye ayrılacaktık.
🇷🇺: o zaman güç ağırlıkları eşit 2 grup oluşturalım.
Oturduk ve grupları ayarlamaya başladık. Yarım saat sonunda grupları ayarlamıştık.
GRUP 1:
Amerika
Çin
Almanya
Polonya
YunanistanGRUP 2:
Rusya
Azerbaycan
Türkiye
İsrail
İtalyaBazıları sevinirken bazıları ise üzüntünsünü gizleyemiyordu. Ben sevinenler içindeydim çünkü zorla sevdiklerimi kendi grubuma aldırdım. Hepsi olmasa da olsun.
🇮🇱: o zaman yarın evden ayrılıyoruz ve diğerlerini arıyoruz. Çin, sen panzehir tarifini bize 2 kağıda anlayabileceğimiz şekilde yaz. Birini amerikaya, diğerini rusyaya ver.
🇨🇳: tamam.. Kağıdı olan?
🇹🇷: ben!
Türkiye yine çantasını karıştırmaya başladı. Bu çocukta ne kadar boş şey varsa hepsi onda ya.
İtalya ise mutfak yaptığımız ama aslında boş bir oda olan yerden çıktı. Çünkü mutfakta taşıdığımız zombi cesetleri vardı..
🇮🇹: yemek hazır!
🇬🇷🇹🇷🇵🇱: YEEEY
Sevinç çığlıkları arasında mutfak dediğimiz yere girdik. Bir masanın üzerinde bir kaç çeşit yemek vardı. Çok bir şey olmasa bile aç olduğumuz için herşeyi kabulleniyorduk. Herkes masaya oturdu ve yemeğe başladılar.
(Almanya Ve Polonya bu şekilde konuşuyorlar.)
Rusya, Polonya ve Almanyanın yakınlığından aşırı rahatsız olmuş gibiydi. Normal yani, sonuçta Almanya Rusyanın sevgilisi ama.. Bilmiyorum, benim de çok bir fikrim yok işte bu konu hakkında aslında..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hafta İstila (countryhuman)
Ficção HistóricaZombi istilası, 10 günden sadece 7 gün kaldı.