Nexalyn | Nexa Slim

1 0 0
                                    


Mikä on Nexalyn-ruokavalio?

Nexalyn-ruokavaliosta, joka tunnetaan paremmin nimellä ", on tullut suosittu ruokailutapa, jossa kulutetaan hyvin hiilihydraatteja. Kun Nexa Slim -ohjelmassa hiilihydraatit rasvalla energian saamiseksi, tavoitteena on edistää kehon rasvanpolttoa. Tästä ruokavaliosta on useita versioita, mutta eniten tutkittu on "tavallinen ketoruokavalio".

Miten Nexalyn-ruokavalio toimii?

Tässä on perusasiat. Nexalyn-ruokavalion tavoitteena on pakottaa kehosi käyttämään erityyppistä polttoainetta. Sen , että luottaisi sokeriin , joka tulee hiilihydraateista , palkokasveista, vihanneksista ja hedelmistä, Nexalyn-ruokavalio perustuu ketoaineisiin, eräänlaiseen polttoaineeseen, jota maksa tuottaa varastoituneesta rasvasta.

Mikä se on?

"Nexalyn" on termi vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle kuten ruokavalio Ajatuksena on, että saat kaloreita Nexa Slimistä ja rasvaa ja vähemmän hiilihydraateista. Vähennät eniten helposti sulavia hiilihydraatteja, kuten sokeria, soodaa, leivonnaisia ja valkoista leipää.

Kuinka Nexalyn toimii

Kun syöt vähemmän kuin hiilihydraatteja päivässä, kehosi polttoaine (verensokeri) loppuu lopulta nopeasti. Tämä kestää yleensä . Sitten alat laihduttaa Nexa Slim - ja rasvaa energian saamiseksi, mikä voi saada sinut laihtumaan. Tätä kutsutaan ketoosiksi. On tärkeää huomata, että ketogeeninen ruokavalio on lyhytaikainen ruokavalio, joka keskittyy painonpudotukseen terveyshyötyjen tavoittelemisen sijaan.

Mitä syöt?

Koska -ruokavaliossa on niin suuri rasvan tarve, seuraajien on syötävä rasvaa joka aterialla. Päivittäisessä Nexalyn-ruokavaliossa se saattaa näyttää 165 grammalta rasvaa, grammaa hiilihydraatteja ja grammaa proteiinia. Tarkka suhde riippuu kuitenkin erityistarpeistasi.

Nexalyn | Nexa SlimWhere stories live. Discover now