9.Bölüm

33 5 13
                                    

Ayaz beni inceliyerek yapmamı bekliyordu, nasıl benden bukadar utanç verici bir şey isteyebilirki, Ayaz'a baktım göz göze geldik.

"Bekliyorum bakalım nezaman başlayacaksın"

Bana bakıp sırıtıyordu, hayır yapmayacaktım, arkamdaki yastığı aldım.

"Yastıklamı yapacaksın yoksa?"

Bende Ayaz'a bakıp sırıttım.

"Aynen yastıkla yapacağım"

Yastığı hızlıca suratına attım ve hemen odadan çıktım, aşağı inip arka bahçeye çıktım ve duvarın kenarına saklandım,nefesimi kontrol altına aldıktan sonra duvarın kenarından baktığımda kimse yoktu arkamdan gelen ses ile arkama döndüm.

"Kime bakıyorsun"

Ayaz birden arkamda belirince korkup geri gittim takılıp düşüyordum nerdeyse ama Ayaz beni tuttu.

"İyimisin?"

"İyiyim.."

Beni kucağından indirdi.

"Sen nasıl, ne ara geldin?"

"Ön tarafı kullandım"

"E burda olduğumu nerden-"

"Okadar sesliydinki..saklanma konusunda berbatsın"

"Sağol ya"

İç çekti sanki hayaleri suya düşmüş gibi.

"..seni zorlayamam böyle biri değilim..git uyu"

"Yarın tatil"

"Ha öylemiymiş..burda durursan hasta olursun hava soğuk"

"Peki.."

Ben geri eve doğru giderken arkamdan geliyordu, o sırada havuzun kenarında parlayan şey dikkatimi çekti, oraya gidip eğilip parlayan şeyi elime aldım.

"Napıyorsun?"

"Hiç sadece bu dikkatimi çekti"

"O ne?"

"küpe..annemindir herhalde düşürmüş olmalı"

Diyip ayağa kalkarken ayağım kaydı, Ayaz telaşla hemen beni tutmaya çalışırken ikimizde havuza düştük.

"Ay çok soğuk"

"Sakar kız dikkat etsene biraz..iyimisin?"

"İyiyim sadece hemen odama çıkmak istiyorum"

Ayaz havuzdan çıktı bende çıkarken bana elini uzattı, ellini tutup havuzdan çıktım giysilerim üzerime yapışmıştı Ayaz beni süzerken gözlerimiz birleşti gözlerini kaçırdı.

"Odana çık üşütme"

"Peki"

Acaba beğenmemişmiydi beni, hemen odama çıkıp duş aldım ve giyinirken aynada kendime baktım..cidden okadar kötümüydü fiziğim..hemen giyindim ve kendimi yatağa attım.

Biraz düşündüktan sonra hemen kalkıp odamdan çıktım Ayaz'ın odasının kapısının önünde öylece duruyordum açarsam nolacaktı ben düşünürken birinin sesi beni ürküttü hemen o tarafa döndüm.

"Eslem..napıyorsun orada"

"Ha..anne gelmişsin"

"Evet daha demin geldim..konuyu değiştirmede Ayaz'ın kapısının önünde naptığını söyle"

"Ee..şey ben bir şey soracaktım Ayaz'a oyüzden yane..bir şey soracağım için-"

"Tamam hade annene yalan söylemede gerçekleri söyle tatlım"

Kor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin