Tekrardan merhaba efenim hoş geldiniz. Baştaki fotoğraftan belki çoğunuz anladı bu bölüm neler olacağını. Her neyse siz okumaya ben yazmaya başlıyorum.
Gizeme bu anonim beyi anlattım. Baştan sona, yazışmaları da okuttum, çünkü ben malım. "Valla besti ben bunun numarasını bi yerden biliyorum ama nerden" dedi. Bir yandan da düşünüyorduk, her şey karışıktı, "Beynimin bütün hücrelerini kullan Gizem, belki hatırlarsın" dedim bi umut ama yok. "LAN HATIRLADIM VALLA HATIRLADIM" diye bağırdı Gizem "Kim peki?"
"Söyleyecem ama üstüme çullanmayacacan tamam mı" "Sen hele söyle orasına bakarız" "Bu benim abimin eski hattı ama hattını sanırım arkadaşına verdi o kısmı bilmiyorum" Taha abi olabilme şansı olabilir mi?" "Bilmiyorum, abimin yapacağını sanmıyorum hem o binbaşı buraya ayda, yılda, bir uğrar" derken telefonum bildirim sesiyle titredi.Gelen mesaj tabii ki de anonimdendi.
Anonim bey:
Anonim bey:Hayatta mısın prenses
Selen:
Selen: bekle az senin hakkında dedikodu yapıyoruz
Anonim bey :
Selen:
Anonim bey:
Selen: Bakıyorum birileri sticker kullanmayı öğrenmiş hjvg cdfblhb
Anonim bey: Bana yazan prenses den öğrendik bir iki şey
Selen: Ha yani konuştuğun başka prenseslerde var
Anonim bey: Sen beni mi kıskandın bana mı öyle geldi
Selen:
Selen: Sana öyle gelmiştir
Yazıp whatsapp dan çıktım.
Bir bölüm sonu daha. Nasılsınızz, sınavlarınız başladı mı yoksa başlamadı mı? Benimkisi başlamadı daha. Haftaya başlayacak ve benim cumartesi günü kuşak sınavım. Kuşak sınavı ne d iye sorarsanız kuşak sınavı taekwondo da kemer sırası var rütbe gibi. Bu sınava katılıyorsunuz eğer geçerseniz bir sonraki kemer oluyorsunuz. Neyswki bu benim son kuşak sınavım. Sınavlarda bitince her gün bölüm atıcam. Şimdilik görüşmek üzeree.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzler ve Kalanlar
Teen Fiction"Baba bu çikolatayı alabilir misin?" diye sordu küçük kız. "Hayır Selen onu çabuk geri bırak!" dedi küçük kızın babası. Ona neden çikolata almıyordu? Parası mı yoktu? Hayır parası vardı. Elindeki beş bira şişesiyle kasaya doğru ilerledi. Küçük kız...