5. Bölüm:Pijamoski

31 7 7
                                    

Selam Sevgili okurummmm! Umarım iyisindir. Değilsen bile umarım bu bölümün sana bir faydası olurrr!Bölümümü oylarsan sevinirim. Açıkçasını söylemek gerekirse bu sefer bu bölüme nasıl şeytanlıklarımı serpiştireceğim düşünmedim. Hayırlısı tatlımmm!🎀🩷💐

Zorlanarakta olsa yavaşça gözlerimi açtım. Zorlandığım için ancak kısık gözlerle etrafıma bakabiliyordum. Sanırsam bir hastanedeydim. Bir yanımda iki kişi, diğer yanımda ise üç kişi vardı. O iki kişi kesinlikle Behin ve Ahsen'di. Diğer yanımdakilerden birisini Umut Başaran olduğunu anlamıştım. Yanındakiler de heralde sınıftakilerden olmalıydılar. Tam bu esnada gözlerimi açtığımı gören Behin, kollarını kocaman açtı ve üzerime atlayıp, bana sımsıkı (gerçekten sıkı) sarıldı.

-Yaşıyorsun!

-Ölmeyi tercih ederdim.

-Sus be, şapşik! dedi Behin.

Bunu olabildiğince mafyavari bir şekilde söylemeye çalışmıştı kendisi. Ne kadar etkili olduğu tartışılır tabi ki.

Ardından yanımdaki üç çocuğun emin olmak için teker teker isimlerini sormaya başladım Behin'e.

-Bu kim, dedim sarışın çocuğu göstererek.

-O, Rüzgar Sayar. Dedi Behin.

-Karagöz, diye mırıldandım istemsizce. Bunu kısık bir söylememe rağmen o duymuştu. Umut Başaran. Sırıtıyordu, bende istemsizce sırıttım ama sonra tekrar ciddileştim.

-Bu kim? Dedim kim olduğunu bilmeme rağmen Umut'u göstererek.

-Umut Başaran.

-Peki, şu dedim. Siyah saçlı, beyaz tenli çocuğu göstererek.

-O da Doruk, diye sorumu cevapladı Behin.

Ardından sırf onu kışkırtmak için bir soru daha sormaya karar verdim.

-Behin, sen kimsin?

Sabırla bekleyen Ahsenişkom söze atladı.

-Aşkım o senin eb-

Behin, anında Ahsen'in ağzını eliyle kapattı ve parolayı söyledi:

-Ebemi kızdırma.

Bu iki sözcüğün hikayesi şöyleydi, Behin bir gün şans eseri ebesiyle tanışmıştı. Saçma gelebilir belki size bu hikaye ama yalnız değilsiniz, bana da öyle geliyor. Neyse işte,Behin'in ebesi de iyi birisi çıkınca Behin ebelere küfredilmesini yasakladı, grubumuz içerisinde. Arkadaş grubumuzda birisi normaldi onun da son hali işte bu.

Ben bu düşünceler içerisindeyken içeriye hemşire hanım girdi.

-Evet Zeren. Gerekli kontrolleri yaptık, ailen de şuan Doktor Hale ile görüşüyor artık eve gidebilirsin.

Ardından her şey çok çabuk oldu. Ailem çocuklarla tanıştı ve annemin Umut'un annesiyle arkadaş olduğu ortaya çıktı. Şimdi siz ebesinin diyor olabilirsiniz ancak Sevgili Okur Behin'in ebesini kızdırma. Ay, gittikçe garipleşiyor işler. Sonra çocukları almak için Rüzgar'ın babası geldi. Biz de ailem ve kızlarla birlikte bizim arabaya bindik ve bir markete girmeye karar verdik. Annemler arabada kaldı, bizde kızlarla birlikte marketten kendimize çoğunluğu cips ve jelibondan oluşan abur cuburlar aldık. Ve Kaptan Annecağızım'ın şöförlüğünde bizim eve vardık.

Günlerden cumaydı ve yarın okul olmadığı için pijama partisi yapmaya karar verdik. Bizim için pijama partisi;yer yer ağlanan, yer yer gülünen ve bir chick-flick bağımlısı olarak benim seçtiğim filmleri izlediğimiz bir mutluluk şöleni. Sözlükte böyle bir açıklama göremezsiniz fakat "Zereniskologça Sözlüğü'nde" bulabileceğiniz bir açıklama. Amma da konuştum be!

-Zeren, tahminime göre Olağanüstü Yorgan Kalesi'ni inşaa etmemiz için: 5 yorgan, 6 battaniye, 3 çarşaf ve 12 yastık gerekiyor. Minimum olarak tabi ki, dedi
Behin hazretleri.

-Ulan, yorgandan ev mi yapıyoruz yoksa ev dikiyoruz belli değil! Dedi Ahsen.

-Aslında belki çimentoda varsa alabilirsek çok iyi ol-

Ahsen tarafından fırlatılan yastıkla Behin'in sözünün bölünmesi bir olmuştu.

-Onu bunu bırakında sizce bu Umut Başaran mevzusu mantıklı bir karar mıydı, dedim bir yandan yastık ve yorganları çıkartırken.

Sonrasında ise Umut Başaran'dan başlayan dedikodu seansımız, maNga'nın
2010 Eurovision'da nasıl birinci olamadığına kadar gelmişti.

Saat 4 sularında, uyku yavaş yavaş bizi içine çekmeye başlamıştı. Tam bu esnalarda Ahsen konuşmaya başladı.

-Bu arada sen nöbet geçirirken, ilk yardımda bulunan kişi oydu.

-Kimdi?

-Umut Başaran işte.

-Gözleri masmaviydi.

-Kimin?

-Umut Başaran'ın işte.

Evet Sevgili Okurummm! Bir bölümün daha sonunda bulunmaktayız. Umarım ki beğenmişsindirrr. Mutlu kal! 💞💐🎀

DEVAM ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin