Merhabaa dayanamadım ilk bölüm attım fakat diğer bölümler sınav haftasından sonra gelecek
Bilgilendirme bölümünü okuyun!------------------
Off bulamıyordum. İnternette resmen tüm iş ilanlarına baktım ama yok! Bir türlü kabul edilemiyordum. Yattığım yatak bildirim sesi ile titreyince hemen elim telefona gitti. Vee Eveeeettt. İşte buydu bee. Yataktan zıpladığım gibi sevinç nidaları attım. Ev arkadaşım, eli kalbinde bir şekilde kapıya gelmişti. Tanıştırıyım, kendisi en iyi dostum ve ev arkadaşım Nil. Aynı zamanda garson. Lokantada garsonluk yapıyor.
"Ay Ödümü kopardın salak kız yine noluyo? "Dedi sevinçle ona sarıldım ve, " Sonunda be Niloşş işe kabul edildim! " Diyince ikinizde bağırmaya başladık. Bir süre sonra oturduk ve Nil, " Ee baktınmı? Nereye kabul edilmişsin?" hemen telefondan baktım ve, "Bir bar'a çalışan olarak" dedim. Mecburum bunu yapmaya. Ev kirasını karşılayamıyorduk ve sadece Nil çalışıyordu. Benimde bir şeyler yapmam gerekiyordu. Nil'in pek içi ısınmamıştı ama yapacak bir şeyimizin olmadığını bildiğimizden sessiz kaldık.
"Amaann sıkma canını alt tarafı senin gibi garsonluk yapıcam! Garson olucam iştee" dedim. Beraber gülümsedik. Aşağıdan miss kokular gelince Nil'in yemek yaptığını anladım. Heyecanla,
"Makarna mı yaptın yoksa? " dedim "Evett hemde en sevdiğinden! " diyince yanaklarından öptüm ve koşarak aşağıya indim. Çok acıkmıştım.Yaklaşık yarım saat sonra yataklara geçtik. Ben ise bar'ın nasıl bir yer olduğuna bakıyordum. Gösterişli bir yerdi. Yarın iş görüşmesi yapacaktım. Yani daha 2 günüm vardı başlamaya. Alarmı saat 10.30'a kurduktan sonra gözlerimi yumdum. İçimdeki heycanla bir sağa, bir sola dönerek uyumaya çalıştım. Yarın güzel bir gün olacaktı.
Hissediyordum.
Kendimi oraya bir türlü ısındırmam lazımdı. Yoksa işe alınmazdım. Kötü düşünceleri aklımdan kovdum ve uyudum..
------------------
Eveettt, ilk bölüm dayanamadım attımm. Sizce nasıl olmuşş? Ayrıca ilk bölüm olduğu için kısa bir bölümdü. Bilgilendirme bölümünü okumayı unutmayın lütfen. Çünkü bölüm gelmemiş gibi düşünmeyin. Sınavlar başlayacağı için aktif olamayacağım. Her neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzeree🎀🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müşterim Bir Mafya! 🍷
Misterio / Suspenso"İlk iş günümdü. Nereden bilebilirdim ki müşterimin bir mafya olduğunu? Gözleri sürekli bendeydi ve rahatsız olmuştum. Lavaboya elimi, yüzümü yıkamak için gittim. Ellerimi yıkarken bir anda ışıklar gitti. Ben ne olduğunu anlayamadan, ensemde hissett...