10.

557 2 0
                                    

Druhý den přesně v poledne dorazil Luke. Měl s sebou i Denise. Můj Pán mi slíbil, že to že se mi dnes nebude moc věnovat, že mi to vynahradí jindy. Poprosil mě taky, abych zabavila Denise, ale ať jsme rozhodně hodný, protože nechce řešit žádný komplikace. Já samozřejmě bez namítání čehokoliv souhlasila. ¨

Luke svlíknul ze sebe bundu a pověsil jí na věšák v předsíni. To samý udělal s Denisovou. Já jsem se ujala Denise, podle zadaných instrukcí. Můj Pán se tak mohl pustit do realizace svého plánu co s Lukem měl.

Už věděl, že jeho prdelka je podle jeho představ. Má rád malé věci. Teď chtěl zjistit jak je na tom Luke s kouřením, protože zatím ho vždy zažil, že někdo ze subin kouřil Luka. Když zůstali sami James nasměroval Luka do herny a povídá:

J: "Jdi dovnitř, dojdi k lavici, klekni si, ruce za záda a čekej."

L: "Dobře pane Jamesi"

J: "Já se za chvíli vrátím"

Luke splnil zadaný pokyn a James mezitím došel do ložnice pro dvě krabičky kondomů, který měl uložený ve skřínce.

Za chvíli se vrátil za Lukem do herny. Tady Luke poslušně klečel u lavice. James došel až k Lukovi, podíval se na něj a povídá:

"šikula, takhle budeš klečet často, tak si na to zvykej" Luke jen přikývl a James se k němu sklonil aby mu rozepl knoflík a zip u kalhot, potom mu sundal i triko, s tím, že i potom musel Luke zůstat ve stejný pozici ve který byl na začátku a jen čekat jestli přijdou další pokyny.

Rozep si i svoje kalhoty aby moh vytáhnout svýho ptáka, nasměroval ho proti Lukovi s jediným pokynem "kuř!." Luke otevřel pusu a James ho chytil za bradu aby ho přitáh k jeho penisu. Luke vzal penis velmi opatrně do pusy, jakoby se ho bál. James na něj "no tak kuř, začni." Ale Luke se v tu chvíli odtáh. Znovu se nadechnul a znovu ho vzal do pusy, ale jen jeho špičku, nakonec se odhodlal ho do sebe dostat skoro celý. A takhle pokračoval.

James si začal jedním prstem chystat jeho prdelku, chvilku jím hýbal pomalu, pak zrychloval, a takhle nějakou dobu měnil, až ho Luke kousnul. James vyndal penis z jeho pusy, ale strčil mu do ní prst, aby ho navlhčil. Pak mu ho ještě strčil zpátky. Když ho z něj nakonec vyndal, nandal si kondom, zvedl Luka ze země a došel s ním k posteli.

Tam mu spoutal ruce za záda a začal pomalu dobývat prdelku. Luke klečel na posteli s hlavou na peřině. James vzal do ruky lubrikant a pár s ním přejel aby Lukovi moc neublížil. Pak už do něj do něj vsunul penis, párkrát přirazil aby si Luke zvyknul. Nezrychloval, ale dával si na přírazech velmi záležet, aby byli pravidelný. Luke vzdychal. A to se Jamesovi líbilo. Takhle vzdychajícího Luka při sexu chtěl. Jednou rukou si hrál s jeho penisem. Ten byl tvrdý, takže mu ho mezi přírazy vyhonil. Sám se udělal pár minut nato.

Rozvázal mu ruce, vzal si ho na klín.

"Byl jsi moc dobrej, prcat tě, to je svátek. Jen tě musíme odnaučit bát se kouřit" Luke přikývl a poděkoval. "A protože jsi byl tak šikovný, dostaneš dárek." Šel a vytáh řetízek se stříbrným J. a umělý dildo.

Otoč se, Luke se otočil aby mu ono Jéčko mu mohl připnout.

" S tím dílem budeš hezky trénovat kouření, já si tě budu kontrolovat. " Luke jen přikývl.

Po tomto James poslal Luka i s balíčkem domu. Bylo úterý všichni věděli, že teď je ta doba, kdy bude Luke docházet k Jamesi i o víkendu, aby trénovali.

Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat