Bölüm 36 : Abiyle konuşmak.
☆☆☆☆☆☆
Gölge Kara
Boş hisseder misiniz? Ben çoğu zaman hissederim. Bugün yine yorgun, bitik hissediyorum. Şuan babamın dizlerinde yatıyorum, o ise saçlarımı seviyor. Uyumuyorum, biliyorum ailem benim için korkuyor. Hepsi olayı duymuş, gerçi ev içinde intihar olsa herkes duyar ya...
Merdan B : O pis herifin kim olduğunu biliyor musun?
Gölge : Hayır, ilk defa o akşam gördüm.
Görmez olaydım, tanımaz olaydım. Keşke kaçabilseydim, beni herzaman ki gibi Botan Kara korumadı. Sesime/ feryadıma kulak asmadı, yetmez gibi birde alay eder gibi karşımda para saydı. Ben kanlar içindeyken o para saymakla ilgilendi. Peki niye? Yav bende insanoğlu değil miyim? Beni yaratan onlarları yaratanla aynı değil miydi? Niye ben bu kadar çok acı çektim, neyin sınavındayım?
Ey koca dünya, sorarım sana; bir bana mı zalimsin? Bunca insan bir tek bana mı sağır?
Merdan B : Görsen tanır mısın? Yada hatırladığın bir özelliği var mı?
Gölge : Zifiri karanlık olan gözleri vardı.
Merdan B : Yaşı?
Gölge : Sanırım senden de büyük.
Merdan B : O herifi bulup gebertmek istiyorum, tahminin doğruysa o herif torunu yaşında birisine...
Diyip durdu, devam edemez gibiydi. Kim bilir belki de o herif gebermiştir çünkü o zamanlarda bile saçlarında beyazlık vardı ve ay ışığında parlıyordu. Gözlerinde ki arsızlık ve tehlike direkt belli oluyordu ama kaçamadım. Kurtulamadım, babam gelmedi... Çok feryat ettim, dursun istedim. Herşey dursun, zaman dursun ve ben bu kabustan uyanayım. Olmadı, o günden sonra zaten eski ben yok oldu. Ben kolay kolay duygusuz olmadım, beni insanlar kendi hür iradesiyle delirtmek istedi.
Gölge : Sesimi kimseye duyuramadım, kimse gelmedi.
Dememle saçlarımı seven eli titredi, bende o gün korkuyla titredim. Her yer kan içindeydi, benim kanımdı. Sanki kapıda kar var gibi tir tir titriyordum, üşüyordum. Hâlbuki sabahına çok sıcak olmasından yana şikayetim vardı. Ama aşkamına buz tutmuş gibi üşüyecek olmam aklıma bir an bile gelmedi. Düşünmedim.
Gölge : Izin vermem diye durmadan darp etti, sanırım ya deliydi yâda psikopat. Kim bilir belki de ölmüştür, artık yoktur.
Merdan B : Kötüye birşey olmaz der atalarımız, hep iyiler zarar görüyor.
Gölge : Ben ne zaman aileye gireceğim?
Dedim lafı değiştirerek, o ise bunu fark edince eğilip saçlarıma kocaman öpücük kondurdu. Benden iğrenmiyor, utanmıyor.
Merdan B : Bu hafta içinde olacak, sen bunları merak etme kara gözlüm. Yakında Gölge Ahter Barut olacaksın.
Gölge : Kirli olan birisini ailende ister...
Devam bile edemeden sert sesiyle lafa girmişti, çok kızmış gibiydi.
Merdan B : Sen benim oğlumsun, seni hiç kimse aileden kovamaz!
Gölge : Niye bu kadar geç geldin? 2 yada 3 yaşlarımdayken gelseydin ya, o şey o-olmadan evvel gelseydin ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Teen Fiction"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....