intro ( z + u )

88 2 1
                                    

Zawgyi

'' မင္းကိုေမြးထားတဲ့ လူကိုဘယ္လိုေခၚလဲ ''

'' အေမ ''

'' သူ႔ေယာက်္ားကိုေရာ ''

'' အေဖ ''

'' မင္းကိုေမြးၿပီးမွ ေမြးတဲ့ေကာင္မေလးကိုေရာ ''

'' ညီမေလး ''

'' အဲ့ေကာင္မေလး အစ္ကိုရဲ႕ ေယာက်ာ္း ကိုေရာဘယ္လိုေခၚလဲ ''

'' ဘယ္သိမလဲကြ ''

'' မွတ္ထား...ေနယံဦး လို႔ေခၚတယ္ ''

'' ဒီေဖ....ငါကအေကာင္းမွတ္လို႔ ''

-----------------------------------------------

'' ေဟျာင့်....အဲ့ဘာမွမဟုတ္တဲ့ k pop ပဲ ႀကိဳက္မေနနဲ႕ ေယာက္်ားျဖစ္ၿပီး ဘာလဲ k pop ေတၾကည့္ႀကိဳက္  wattpad ဖတ္ ဆိုေတာ့ ေခြာက်နေပြီလား ''

ေနယံဉီးသည္ ေသာ္တာမခံခ်င္မွန္းသိ၍ သက္သက္ စေနခ်င္းသာ ေသာ္တာကလည္းမခံ

'' ေဟ်ာင့္...ေနယံဉီး မင္းလြန္မလာနဲ႕ေနာ္ ငါ့ဘာသာ ဖတ္ခ်င္တာဖတ္မယ္ ကြုိက်ချက်တာကြိုက်မယ် ေျခာက္ခ်င္ေျခာက္မယ္ မင္းေစာက္ပူ တစ္ျပားမွမပါဘူး ေဟ်ာင့္ ''

''ဟက္....... ေဘာတိုက္ဆပ္ျပာထိေတာ့နာတာလား ေစာက္ေျခာက္ေတကို ဘာၾကည္ႀကိဳက္ မွန္းမသိ ကႏြဲ႕ကလ် နဲ႕ ''

ေနယံဉီး ေပြာသည်ကို မခံနိုင္၍ ေသာ္တာ့မွာ ေဒါသထြက္ မ်က္ႏွာပင္နီလာသည္

'' အဲ့ဆပ္ျပာက မင္းထပ္ေခ်ာတယ္ ခ်မ္းသာတယ္ ေတာ္တယ္ ႏြဲ႕တယ္? ဟက္....... ႏြဲဲ့လည္း မင္းလို မိန္းမလိုမရ မေနဘူး... အားေနသူမ်ား ေအာင္ျမင္တာကို blame ေနတာ ေတာ္ေတာ္ႀကီးပြားမဲ့ေကာင္ 😕''

'' ဘာလဲ.....မင္းလည္း မင္းဟာေတလို gay ေနၿပီလား ''

'' ျပန္ေျပာစမ္းပါ့ ''

'' မင္းဟာေတလို gay ေနၿပီလားလို႔ ငါလိုးမသားေလးရဲ႕ ''

'' ဟုတ္တယ္ အဲ့တာေတကငါ့ဟာေတ အကုန္ငါ့ဟာေတ ငါပိုင္တာ သူတို႔ မေဂးဘူး ငါကေဂးေနတာ ခြဲတတ္ေအာင္ခြဲ ''

'' ေစာက္ေျခာက္ေတ... ဟက္ ''

'' မင္းပုံစ ေခတ္မွီ သလိုလိုနဲ႕ ေနာက္က်တာမ မင္းတုန္းမင္းလက္ထပ္ကလူက်ေနတာပဲ ဒီေခတ္မွာ LGBT ကိုလက္မခံတဲ့လူေတက 100 မွာ  30 ပဲရွိတာ ေခတ္မွီ ေနၿပီ use of your brain bro ''

You are my destinyWhere stories live. Discover now