A posztot este raktuk fel, reggelre már minden velünk van tele.
Lando Norris apuka lesz?
Tegnap este Mia Rodriguez Leclerc(19) kitett egy insta posztot, ahol kerekedő pocakja van rajta, és megjelölte a Britt autó versenyzőt, Lando Norrist(23). Nem egyszer látták már őket együtt, nemrég Monaco utcáin kapták lencsevégre őket, ahol kézen fogva sétálnak. Ha tényleg igaz a hír, gratulálunk nekik👶🏼❤️.
Újabb forma 1es csemete?
Lando Norris(23) és barátnője Mia Rodriguez Leclerc(19) este kiraktak egy posztot, ahol már kerekedik a pocak. Fejleményeink szerint Miami Nagydíjon ismerkedtek meg, lehet hogy egy egy éjszakás kalandból fogant a kicsike?
És ehez hasonlókat olvastunk. Na de legalább az egész világ tudja. Landotól a sajtó napon biztosan mindenki ezt fogja kérdezni. És pont ma van a sajtó nap. Ciscával megbeszéltük hogy ma elmegyünk sétálni a városban. Azt mondta megkérdezi Flo-t meg Savannah-t. Elvileg Flo nem akar jönni, de Sav, Athena és Mila jönnek. Csajos nap.
-Na mehetünk?- kérdezte mosolyogva Sav, és át adta nekem a babakocsit.
-Tolhatom?- lepődtem meg, és mosolyogva bólintott egyet.
-Gyakorolnod kell.- nevetett fel, és elindultunk.
Suzuka csodálatos. Annyira gyönyörű. Beültünk egy kicsi kávézóba, ahol pár ember oda jött hozzánk fotózkodni. Majd hirtelen egy 6 éves körüli kislány ide jött hozzánk és az anyukája.
-Sziasztok. Csinálhatok veletek egy képet?- kérdezi cukin.
-Persze. Gyere ide.- bele ültettem az ölembe, és úgy csináltunk pár képet.
-Mia te tényleg terhes vagy?- kérdezi a kislány.
-Kislányom, nem illik ilyet kérdezni.- nevetett fel az anyukája.
-Semmi gond. És amúgy igen. Nézd csak.- és a pólót a pocakomnak nyomtam, és látszott is a pocim.
-Kicsi Lando. Ez cukiii.- húzta el az "i" betűt.
-Hogy hívnak kicsi lány?- kérdezem tőle.
-Elizabeth.- motyogja.
-Gyönyörű neved van, pont mint te.- adok az arcára egy puszit.
-Ti is nagyon szépek vagytok. Köszönjük a fotókat. Sziasztok.- köszön el Elizabeth, és elmennek.
-Nagyon jó anya lesz belőled Mia. - mosolyog Sav.
-Remélem.
Nagyon elvoltunk a lányokkal, Mila és Athena ahogy mondtam már, irtó cukik. Sokszor felvettem a kezembe, és úgy mentünk az utcán. Én még várhotok hogy így menjek végig az utcán.
-Köszi ezt a napot csajok. Jól éreztem magam. Majd holnap tali.- köszönök el tőlük, és bemegyek a szobába, ahol már Lando is ott van.
-Szia baba.- áll fel az ágyból, és megcsókol.
-Szia szerelmem.
-Milyen napod volt?Jó volt a lányokkal?- kérdezi cukin.
-Nagyon jó volt. Oda jött hozzánk egy cuki kislány, és beszélgettem vele pár szót. - emlékszem vissza a mai napra.
-Örülök neki. Menjünk aludni?- kérdezi álmosan.
-Gyorsan lefürdök, és megyek, jó?- kérdezem mosolyogva, és egy puszit adtam a szájára.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Love You (L.N.⁴.)
Fiksi PenggemarA második szerelem. Ismeretlenek voltak, de egy egy éjszakás kaland után minden megváltozik. Egy kis élet növekszik a nő szíve alatt, amiről a férfi eleinte nem tud. A lány álma hogy író lehessen. De előtte egyetemet akar elvégezni. De a pici élet m...