2. bölüm

44 6 12
                                    

Hongjoong pastayı yer ve hesabı ister.
Hesab gelir, Hongjoong hesabı öder. Son kez Seonghwaya bakmak için arkasını dönür ve göz-göze gelirler, o an Hwa'da Hong'a bakar.
Hongjoong önüne döner ve sırıtarak oradan ayrılır.
Seonghwa Hongjoong'un masasını temizlemeğe gider o an masada bir cüzdan bulur ve cüzdanı alıp Hongjoonga taraf koşar.

O an Hongjoong motoruna binecekken ses duyar-
.
.

Sh: hey beyefendi! Bekleyin! Cüzdanınızı unutmuşsunuz.
.
.

Hongjoong arkasına dönerek Seonghwanın ona taraf koşduğunu görür ve durup derin bakışlarla bakar
.
.

Sh: buyrun bunu unutmuşsunuz
.
.

Kalbi hızlı atmağa başlayan Hongjoong der
.
.

Hj: çok sağol unutmuşum teşekkür ederim.

Sh: rica ederim bundan sonra dikkatli olun
.
.

Hongjoong hafif gülerek der
.
.

Hj: evet haklısınız daha dikkatli olacağım.

Der ve oradan ayrılır.
.
.

Akşam olur Hongjoong yorgun bir şekilde eve döner ama ailesi onu pekde iyi karşılamaz hatta sinirli olan babası Beomseok Hongjoonga hiçde iyi bakmıyordu.
Babası kaba bir sesle oğlunun karşısına geçerek ensesinden tutup bağırmağa başlar.
.
.

Bs: kendini ne sanıyorsun?! Sabahdandır neredesin?! Niye beni ve anneni dinlemiyorsun?! Ne zaman düzgün bir iş yapıcaksın?!
.
.

O an Hongjoongun annesi Seoyun sinirden gözü hiç birşey görmeyen eşinin önüne geçip bağırır
.
.

Sy: yeter! Bağırma lütfen!
.
.

Beomseok sinirli bir şekilde eşini kenara iter
.
.

Bs: sen karışma!

Bs: Hongjoong neden şirkete gelmedin?! Haddini fazla aşıyorsun! Çok şımarık oldun! Yeter artık!
.
.

Bundan bunalan Hongjoong derinden nefes alıp der
.
.

Hj: ah yeter artık saçma kurallarınıza uymak zorunda değilim! Rahat bırakın beni çok yorgunum uyuycam.
.
.

Hongjoong üst kata odasına çıkar ve kapını hızlıca kapatır
.
.

Bs: ne?! Ne dediğini duydunmu?! "Saçma kurallarımıza uyamazmış" b-bu çocuk kendini ne sanıyor?! Ahh sabrımı fazla zorluyor!

Seoyun yorgun bir sesle der

Sy: ah boş ver hayatım lütfen sinirlenme evet o bu aralar pek iyi değil onunla konuşucam.

.
.
Siniri hala geçmeyen Beomseok der
.
.

Bs: çabuk onunla konuş ve 22 yaşında yetişkin biri olduğunu ona hatırlat aksi taktirde ben konuşsam hiç iyi olmayacak.

Sy: tamam lütfen artık sinirlenme onunla en kısa zamanda konuşucam
.
.

Keyifi hiç yerinde olmayan Beomseok evden ayrılıp şirkete gider.
Salonun ortasında koltuğa oturan Seoyun yavaş sesle der
.
.

Secret Love/ MatzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin