- Mit nevetsz? – kérdeztem Bencétől, mire rám jött az 5 perc.
- Semmin.... – felelte pimaszul. – És te?
- Én rajtad – nyújtottam rá a nyelvemet.
- Én is – mosolyodott el.
- Mit csinálunk? – kérdezte Benjamin.
- Mit akartok. Inkább kérdezzük úgy. – sompolygott el Bence.
- A bejáratnál volt egy hullámvasúthoz hasonló valami, oda akarunk felmenni Edinával . – felelte helyettem Hanna, majd rám kacsintott.
- Mi nem jöhetünk? – szomorodott el Bence.
- Nem – jelentettük ki Hannával.
- Fasza – káromkodta el magát Beni .
- Jöjjetek... - sóhajtott Hanna.
-EZAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ – kiáltottak fel, mire én csak megforgattam a szememet.
- Na gyertek – fogta meg a karomat Beni , a másik kezével meg Hannát fogta. Én inkább kierőszakoltam a kezemet a kezéből. Oda mentem Bencéhez.
- Mizu? – kérdezte tőlem.
- Semmi – feleltem. – feléd?
- Felém sincs semmi – mosolyodott el.
- Az jó. Akkor meg miről beszélgessünk? – kérdeztem.
- Sportolsz valamit? – kérdezte tőlem.
- Gyúrok – válaszol .
- Tényleg? – lepődtem meg.
- Nem látszik? Szégyeld magad! Pedig mindenki megjegyzi.... – röhögött.
- Hát én nem látom – feleltem, de azért mosolyogtam.
-Hát nagyon kedves vagy..... – nézett maga elé röhögve Bence. -Pedig mindenki tényleg megjegyzi.
-Én nem vagyok mindenki – röhögtem el magam, majd megöleltem. Visszaölelt. Szorosan hozzábújtam, és úgy éreztem, végre valakinek a karjaiban biztonságban vagyok. Pár percre rá, eltolt magától, és a szemembe nézett.
- Gyere menjünk ahhoz a hullámvasúthoz, aztán megkeressük azt a Bálint gyereket, és megverem. Mit szólsz hozzá? – kérdezte.
-A verekedés nem erőszak. Bajod is eshet.... – mondtam.
-Nocsak, nocsak....Aggódsz értem??? – vigyorodott el.
- Nem. Én csak azt mondtam ,hogy a verekedés nem megoldás. Ez két külön dolog.
Hál Istennek nem találkoztunk még Bálinttal, aminek kifejezetten örülök. Megbeszéltük, hogy még egy dologra felülünk, de csak már este fogunk költekezni, mert megyünk koncertre, és a fiúknak kell pia- pedig amúgy Beni azt mondta, hogy még nem is ivott- így én csak somersbyt fogunk inni Hannával. Szép kis tervek mi?
Szépen, beszélgetve sétáltunk, mikor egy fiú csapat belénk botlott. Én nem ismertem őket, de gondolom Benjamin, és Bence igen, mert beszédbe elegyedtek .
- Nocsak, kit látlak szemeim?- szólalt meg hátulról.....
- Mit akarsz Bálint?
- Tudod te - forgatta meg a szemeit.
- Ne keresd az agyad, úgysem találod meg.
Sziasztok! Végre írhatok, köszönöm apukámnak, hogy megcsinálta gépünket! Hetente probálok majd 2 részt kirakta, lehet, hogy esetleg majjd többet. Mint látjátok megszületett a 9. rész. Ha tetszik szavaz-olj és kommetelj.
Puszika: Jázmin
KAMU SEDANG MEMBACA
Vajon igazi? / Hepi ff/ Befejezett
RomansaA 18 éves Edina idén nyáron nem szeretne mást, mint az egész nyarat végig koncertezni,legjobb barátnőével, Hannával. Első megálló Benisso x Hepi lesz, amit már nagyon vár, hisz ők a kedvenc előadói. Nagyon, de nagyon várja már ezt a hosszas nyarat...