selam cukuludalarimm! nasilsiniz? azdiniz hmmm!? hazırsanız baslayimm💥💥
husniye koşa kosa ciktigi bardan aceleyle hemen kendini mahalledeki kuafor Zeynep ablaya atmisti.
- kız nerelerdesin orospu, kimin altindan ciktin geldin kahbe!?
- abla sus ya! ben sana soruyor muyum bu dukkan niye 12 de aciliyor diye??!!
-yirtarim senin agzini sokak kopegi. !!
-sokak kopegi senin pic babandir Zeynep.
-evet haklisin hayatım. simdi neden geldin şöyle bakalim. agdayi hazirliyorumm.
-agda yaltirmicam yaag!!! sana kim ağda dedi amk! sikerim seni ya terterimizim ben şu anda. ben sana ne zaman agdaya geldim varos. sana yaptirashima bizim bardaki 31ci husamettine yaottirim daha iyi.
zeynep agzi acik bizim tasrali azgini izliyordu.
o sırada genç atesli bir delikanli, kapisi kirik cami yok duvari delikleri dolu rutubet kokan kuaföre benzeyrn mekana elinde agdalarda giris yapmisti.
-ah cemmm hosgeldin
-hosbuldum zeynep ablacim erken acmissin bugun dukkani(pezevenk gulusu)
-ahh ilahi cemm bu cocuk hep böyleydi. benim oynasmayi severdi.o sırada husniye hizli düşündü. ve yunan tanrisinin elindeki agdalari gördü ve hemen bağırmaya basladi istanbulu kazanan tasrali azgın!
-zeynep abla hazirladin mi benim agdayi
-lan kaltak az once burda amini yirtmadin mi yaptirmicam diye ne oldu simdi 2 dkda killandin mi??husniye sessiz kalmayi tercih etmisti. ceme azgin bir tasrali oldgunu belli etmeyecekti. (oysaki kader oyle demiyordu.)
cem husniyenin elini tutarak;
guzelim sen bakma zeynep ablaya o hep boyledir. sıkma o guzel caninibunu duyan husniye
yaaaa ceeem cok tatlisincem pic gülüşüyle;
-gel bakalim prenses ben yapicam senin agdani.o sırada agzi iki metre acik kalan Zeynep ablayi taramaya baslamislardi.
-of yine mi ya! ceeeemm bırak şu agdayi baban geldi. dukkani tariyor yine amk.
zeynep pembe sac boylarinin oldugu dolabi acmaya calisirken-celik yelegini ve silahını alacaktı. çünkü aliskindi taranmaya. dolap kapagi üstüne düşmüştü. hic bozuntuya vermemisti. cunku istanbul sozkesmesi yasatirdi.
-hemen çelik yelegini ve silahını alip oropsu cocuhu cemin babasi ahmete sikmaya başladı. hem sıkıyor hem bağırıyordu.
-ben sana demedim mi bir dsha buraya gelme diye!!!isime karisma!!!. cem burda değil diyorum sana.!!
hem sikiyor hem bağırıyordu.bunun duyan cemin babasi Ahmet aga bey. (mardinin hatri sayılır buyuk abilerindendi.)
- senin yüzünden oglum eve gelmiyor?!! işlerin basina geç diyorum. buraya gelmis agda satıyor sana!!
o sırada gotleri baslari kanayan ve bilincini kaybetmis iki yetiskin birbirlerine sikarlerken can vermislerdi. ama Zeynep olmeden son kiyagini de gecmisti Ahmet'e demisti ki.
-cem içeride!!! yaninda Hüsniye!!! elinde ağda!!!
inliyorlar birbirlerine!!!daha ne olduğunu anlayamayan Ahmet;
-neee!!
son nefesini vermisti. işte belki olabildcek olan ask cem ve husniye yuzunden bitmişti. onlarda bekli ahirette kavusurlardi....eveeeett umarım bu bölümü vegenmissinizdir sadece kizlaaar!!!
yorum atmayı ve vote atmayi unutmsyin sonuçta girl powerrr kuzlarimm!!!
supperiz ve cok guzelizzz. kendinize iyi bakın biz hep iyiyiz!!! ve haklıyız.
YOU ARE READING
DİKKAT TASRALİ AZGİNLAR GERİ DÖNDÜ!!
FantasyGercekleri herkes bilecek!! bizi yildiramayacklar ve sizde göreceksiniz!! GERCEKLERLE BİR ALAKASİ YOKTUR. TAMAMEN HERSEY HAYAL URUNUDUR!!!! kendi hayatizdan kesitler gorebilirsiniz. bizi suclamayin! bizimle hiçbir alakasi yoktur. bizimle ugrasanlari...