Gitme....& 5 bölüm

2.9K 153 3
                                    

Ardayla aramda hiç bir şey yoktu ki bu çocuk ne saçmalıyor? arda bana doğru yürümeye başladı emre gözlerime içine bakıp

''doğrumu'' dedi tam azımı açıp konuşacakken arda beni susturup ''aynen öle koçum" dedi benim bir şey dememe izin vermeden beni kendine doğru çekti belimi tutup. Koyup gözlerimin içine baktı bakışları dudağıma kayıyordu hayır hayır bu olamaz öpmez dimi öpemez yani hayır lütfen bu olmasın.

Benim düşüncelerim hiç bi halta yaramadı çünkü birden dudaklarıma yapıştı nazikçe öpmeye başladı ona karşılık vermediğim için daha sert öpmeye başladı o kadar sert öpüyorduki dudağımı ısıra bilirdi.

Nasıl olduğunu anlamadan bende ona karşılık vermeye başladım beni duvara doğru itip daha hızlı öpmeye başladı nefes almak için kendimi geri çektim o ise nefes almak istemezcesine hala öpmeye çalışıyordu.

Bu yaptığım gerçekten yanlıştı yapmamam lazımdı ama onu öpmek istiyorum nalet olsunki öpmek istiyordum.

Onu kendimden ileri doğru itim ve hızla tokat atım"sen beni ne sanıyorsun lan sen kimsinde beni öpersin...sakın..sakın birdaha bunu deneme"diye bağırıp kendimi soyunma odalarına atım.

Kapıyı sertçe kapatım kendimi yere atım bu yaptığım yanlıştı biliyorum ama kendime sahip çıkamıyorum neden bilmiyorum.

Sinem beni ağlayarak görünce hemen yanıma gelip sarıldı ona olanları anlatım da oda şaşırmıştı

"şimdi ben yanlış anlamadım dimi aranızda hiç bir şey olmamasına rağmen arda var dedi seni öptü sende karşılık verdin üstüne tokat atın öylemi" dedi kafamı salamakla yetindim sinemin azı açık kaldı sonra devam eti

"emre... Öpüştüğünüzü gördümü? Tokat atarken ordamıydı"gerçekten emre bunları gördümü umarım götmemiştir.

"bilmiyorum"

"tamam tatlım boşver hadi duş al gel bekliyorum burda seni üzme kendini"dedi

Duşa girdim çıktığımda aynı kıyafetleri giyerek Sinemin yanına gittim.

Spor solanuna girdiğimizde arda dışında herkez buradaydı hazırlanıyordu.

Emre korayla sohbet ederken. Gözlerimin içine bakıp gülümsedi bende gülümsedim yani bir şey yoktu küsmemişti bana.

Maçın başlamısa 3 dk kalmıştı hoca iki takımında yerlerini belirledi arda hala ortalıkta yoktu birden herkezin kafası kapıya döndü arda gelmişti ama gözlerinden alev fışkırıyordu tşortunu bir kenara fırlatıp yerine geçti dövmeleri Çok güzel duruyordu.

Oyunun yarıs bütün sayıları arda atmıştı o kadar sinirliydi ki sinirini toptan çıkarıyordu durum 16/8 di bizim takım öndeydi ben 3 sayı atabilmiştim ama dikkatim sadece ardadaydı ona odaklamıştım kendimi birden nası olduğunu anlamadım ama kendimi yerde buldum....

**Arda'dan**

O piçin ebruya o soruyu sorması sinirlerimi bozdu.

Ebrunun yanında bir erkek görmeye dayanamıyodum kızı daha 2 gündür tanıyordum ama dayanamıyordum onun yanında abisini bile görmeye dayanamıyordum.

Ebruyu öpmeye başladığımda ilk bana karşılık vermemişti onu kendime daha çok yaklaştırdım bir anda oda karşılık verdi onu duvara itim öpmeye devam ediyordum nefessiz kaldım ama bırakmak istemiyordum kafasını geri çekip nefes almak istiyordu ama ben bırakmak istemiyordum.

Nefesini düzene sokup dudaklarıma bakmaya başladı sanki öpmek isteyip ama yapmıyordu yapamıyordu.

Bi anda tokat atıp bağırmaya başladı ve gitti arkasından duvara yaslanıp 5 veya 10 dk duvarı izlemeye başladım.

Kendimi bahçeye atıp sağa sola yürümeye başladım elimle saçlarımı tutmaya başladım dikkatim çöp kovalar atıp yıkmaya başladım duvara tekmeler atım.

Sonunda kendimi duvara yaslayıp yere çöktüm.

Tek suç benimiş gibi bana bağırdı.Hayatımda ilk defa bi kız tarafından rededilmemiştim hiç bi zaman bi kız için sinirlenmemiştim.

Orada ne kadar durdumu bilmiyorum kalkıp spor solanuna girdim bizim takım ordaydı.

Bir anda gözüm Ebruyu gördü bana bakıyordu gözlerinde endişe vardı onu umursamayıp tşortumu çıkarıp yere fırlatım.

Nerdeyse bütün topları ben karşılamıştım o kadar sinirliydimki toplara Çok sert vuruyordum durum 16/8 iz olmuştu öndeydik maçın bitmesine 6 dk kalmıştı top ebruya doğru geliyordu bi anda bir şıhlık sesiyle arkamı döndüm ebru yere düşmüştü sinem şıhlık atarak yanına eğildi karşı takımdan bir çocuk

"hocam şu kızı hastaneye götürün bir şey yapında oyuna devam edelim bunumu beklicez" dedi o cümleyi devam ediremeden çocuğun yakasından tutup geriye itim yere düştüğünde çocuğa yumruklarımı atmaya başladım öyle vuruyordumki çocuğun her yeri kan oldu berk beni çocuğun üstünden kaldırıp sakinleştirmeye başladı çocuğa bi tekme atıp ebrunun yanına doğru gittim emre tam onu kucağına alıcakken emreyi sertçe geriye itip ebruyu kucağıma alıp revirin odasına geldik arkamdan da sinem geldi.

Kendimi ebrunun yanındaki bi koltuğa atıp hemşire gelip konturol edi "sanır yorgunluk veya açlıktan bayıldı biraz dan uyanır"dedi içim rahatlamıştı onu bir an o halde görünce çok kötü olmuştum sinem yanıma oturup

"neden böyle bir şey yaptın" dedi sinemle pek fazla yakın değildim yaklaşık 2 senedir tanıyorum iyi bir kızdı.

"bilmiyorum"

"nasıl bilmiyorsun arda...ebruyu dier 1 gecelik kızlarla sakın karıştırma o bunu kaldıramaz arda"dedi bende böyle olduğunu biliyordum zaten

"sinem ben..ben onu asla kırmak istemiyordum sadece....ben gördümde çok kötü oldum neden bilmiyorum" diye bildim sinemin beni anlayacağını düşünerek

"onu seviyormusun?"

"ben sevmeye inanmam sinem" diyip ayağa kalktım tam kapıyı açıcakken ebrunun sesini duydum

"Gitme..."

(oy ve yorumlarınızı bekliyorum :*)

Egoist PsikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin