10.Bölüm

45 6 46
                                    

Neden okadar yıl sonra tekrar aklıma geliyordu olanlar istemiyordum düşünmek, Ayaz beni odama çıkarttı yatağa oturdum o da önümde çömelip bana şevkatle bakıyordu.

"Ne bukadar canını sıkıyor söyle bana"

"Bunu sana nasıl söylerim..ağzıma getirmeye bile iğreniyorum"

Ayaz ellimi tutup öptü ve kafasını dizlerime koydu.

"Seni böyle görmek beni okadar üzüyorki..sadece sana yardım etmek istiyorum"

Elimi başına koyup başını okşamaya başladım.

"Sadece..küçükken..daha 10 yaşındaydım 27 yaşında bir korumam vardı..onu ilk gördüğümde hayranlık duymuştum sonra hayranlığım aşka dönüştü tabi ben öyle sanıyordum..böyle yaşlarda oluyor kendinden yaşça büyük kişileri sevmek işte çocuktum anlamıyordum..sonra..s-sonra"

Göz yaşlarımı tutamadım Ayaz olduğu yerden kalkıp yanıma oturdu ve sarıldı bana.

"Anlatmasanda olur"

"Zorlanıyorum ama..belki sana anlatsam daha iyi hissedebilirim"

"Tamam ama çok zorlama kendini tamamı"

"Tamam..bu olayı sadece annem biliyor babamdan sakladık çünkü ben istemedim öğrenmesini..işte o adam bana oyunlar oynatıyordu sıkılırsam bazen gezdiriyordu iyi biriydi..yane öyle davranıyordu..bir gün yine gezmeye çıktık evden hiç uzaklaşmadığımız kadar uzaklaştık ama sorgulamadım mal gibi hiç sorgulamadım bir yerde indik gösterişli büyük bir binaydı burası ne diye sorduğumda sana süprizim var dedi sevinmiştim..en üst katlara çıkıp bir binaya girdiğimizde bir kaç adam ve kadın oturuyordu anlamamıştım hâlâ o herife bakınca bana bakıp dediki parti veriyoruz ve senide katalım dedik..daha önce hiç partiye katılmadığım için ozamanlar nasıl olduğunu bilmiyordum sorgulamadan oturdum, aralarında bir kaç tane daha çocuk vardı herkes bana bakıp beni inceliyordu..her yerimi inceliyordular..bana zorla içki içirdiler...sonra..sonra kendimi odada yatağın üstünde buldum..yanımdada bir yabancı vardı üstümde bir şey yoktu.."

"Tamam sus"

"Diğer odalardan değişik sesler geliyordu"

"Devam etme"

"Bazende çocuk çığlıkları"

"Sus artık"

"Meğersem bunların guruparı varmış çocuklara ilgili olan sapıklar var ya onlardan ve çocukları toplayıp...bu benim korumamda çocukları böyle satıyormuş bunlara, bide mafya kızı kaçırayım demiş daha palıya satar diye korumam olmak için sahte belgeler hazırlamış. Ertesi sabah beni eve bıraktı ve ortadan kayboldu bir kaç gün konuşamadım korkudan anneme söyledim sonra, babam dan saklamasını istedim çünkü o korumam olsun ben istemiştim eğer babama dersem beni suçluyacaktı biliyordum kaç piskoloğa gittik sonunda unutmuştum ama-"

Ayaz biden omuzlarımdan tutup kendime gelmem saladı.

"Sus artık devam etme..neden anlatmaya devam ediyorsunki"

Ayaz'a baktığımda gözleri dolmuştu bende farkına olmadan ağladığımı fark ettim ve daha çok ağlamaya başladım midemin bulanmasıyla tuvalete koştum ve kustum Ayaz hemen yanıma geldi ne yapacağını bilmiyor gibiydi, hemen ellimi yüzümü yıkadım ağlamamı durduramıyordum, Ayaz birden ona dönmeme zorladı ve bana sarıldı.

...

Beni yatağıma yatırıp üstümü örttü.

"Ayaz ilaçlarım var şu çekmecede versene"

Hemen ilacımı verdi içip yattım, Ayaz saatlerce başımda bekledi.

...

Sabah uyanınca Ayaz yanımda değildi hemen aşağı indim dışarda Ayaz ve babamı konuşurken gördüm, babam eve gelmişti.

Kor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin