1bölüm kısa olabilir 💖
Keyifli okumalar....
Sabah evden erkenden çıktım.Çünkü yetiştirmem gereken sayısını dahi hatırlayamadığım dosyalar var. Topuklularımı da giydikten sonra koşarak arabama gittim.Arabam güzel bir araba bence mavi renge sahip bunun için ise çoğu kişiden (linç) yedim.Kardeşim sizene ben böyle seviyorum.
Arbama biner binmez çalıştırdım.Evimle adliye arası çok denmeyecek bir mesafe vardı.Yolda giderken Benim şarkımı açtım ve mırıldanmaya başladım.
Tut elimi buradan gidelim
Olmaz demeden dinle beni bi'
Rüzgarım söndü,dindi ateşim
Ah bebeğim ben hala deliyim
Sen yoksan ne gece ne gündüz
Ne ay var ne tek bir yıldız
Her yer karanlık ve ıssız
Göremiyorum...
Şarkı mırıldana mırıldana adliyeye kadar geldim.Arabadan inip içeri girdim.Topuklu seslerim adliye salonunda yankilanırken herkes bana dönmüş bakıyordu.
BEN CUMRURİYET SAVCISI AY KANMER
Asansöre binip odama girdim.
Çantamı bir yere koyup trençkotumuda astım.Odam ferahlatıcıydı.Özellikle öyle istedim çünkü dar ve karartıcı ortamlarda durmaktan keyif olmıyorum.Bir kaç pencere açtım.Saçımı da topladıktan sonra çalışmaya başladım.
Yarım saat sonra kapım çalındı.Çalışmaya o kadar dalmışım ki kapının sesiyle irkildim.
"Gir" dediğimde ise kapı açıldı
Gelen asistanım Merve'ymiş
"Günaydın Ay hanım"
Merve bütün samimiyetiyle gelmişti bugün Merve güler yüzlü bir kız.Benim aksime
Yine herzaman ki gibi kısa ve bacaklarına yapışan bir etek ve üstüne bir beyaz bluz tercih etmişti.Saçlarını ise at kuyruğu yapmıştı.Güzel bir kız."Günaydın Merve bugünün programını söyler misin lütfen" dedim.Merve ise başını
Aşağı yukarı hareket ettirerek
Beni onayladı"Ay hanım bir mahkemeniz var öğlen saatlerinde ,bir de bir görüşmeniz var" dediğinde sözünü kesmek zorunda kaldım.
"Görüşme derken kiminle görüşeceğim " dedim.
"korgeneral Ahmet Arpin sizinle bir görüşme ayarlayıp askeriyeye çağırdı.bir teklifte bulunmak istediğini söyledi " dediğinde çok şaşırdım.kocaman korgeneral in benimle ne işi olabilirdi
Merve bir kaç bişey daha söyledikten sonra odamdan çıktı.O gittikten sonra çalışmaya devam etmek istedim taki telefonum çaldı telefona baktığımda yabancı numara aradığını gördüm.
"Alo efendim" dediğim de ses alamadım .
"Alo " Bu defa ise kalın bir adam sesi geldi ."Merhaba savcı " bu sesi nerede duysam tanırım.Bu ses beni bir çatışmada kaçılan ve günlerce işkence eden Adem leş o an içime bişey oturdu.konuşamaz hale geldim.Sırtımdaki işkence izi sızladı. O pis adi piçin sesini duyunca midem bulandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Eseri
Ficção AdolescenteAy gerçekleri ararken gerçeğine en iyi şekilde ulaştı.bir asker ve bir savcı ikisinin tesadüflerle karşılaşması.ikisinin düşmanının aynı olması iyi okumalar.