Part 6.

249 11 0
                                    

Az ajtót kinyitva majd' tátva maradt a szám. Ő állt ott,teljes élet nagyságban.

-Szia.-köszöntem először én.

-Szia..Bocsánat,hogy késtem..

-Semmi baj. Igazából semmi lényegesről nem maradtál le. Gyere,a többiek a nappaliba vannak.-álltam el az ajtóból,
hogy betudjon jönni.

Beérve levette a bakancsát és a kabátját,majd tovább ment a nappaliba. Kissé lemaradva,de követtem őt.

-Nos,hol is tartottunk?-nézett körbe Cisca izgatottan.

-Ott,hogy Tay-nek van-e valakije.-erre már Lando is felkapta a fejét.

-Nos..Jelenleg nincs senkim. Az év elején szakítottam az előző párommal és azóta nincs senkim..

-Jé,Lando is akkor szakított a barátnőjével.

-Flo!-szólt rá Lando kicsit sem kedvesen a hugára.

-Na,szerintem menjünk enni.-
csapta össze a tenyerét Anyu,
mire Lando anyukájával egyszerre felálltak.

Helyet foglaltunk az asztalnál,úgy,hogy Lando volt velem szembe,mellettem
pedig Savannah a kicsi Milaval.

-Szerintem bír téged.-
mosolygott rám Savannah.

-Én is nagyon bírom őt.

Az ebéd elfogyasztása után ismét a nappaliba mentünk és beszélgettünk tovább.

-Itt az ideje az ajándékozásnak!-szólalt meg Cisca,mire a két család egy oldalra ült,egymással szembe. Chloe az ölemben ült,és úgy várta az ajándékait.

Mikor én következtem a sorba,
először kezdtem a szülőkkel,
majd mentem a gyerekekre. Landot hagyva utoljára.

-Ez meg a tiéd. Boldog Karácsonyt,Lan!-adtam oda Landonak az ajándékát. Kíváncsian vizsgálta körbe a dobozt,majd fel is nyitotta.

-2 album?-nézett rám értetlenül a fiú.

-Egyik tele van emlékekkel,a másikat neked kell megtölteni.

-Ez nagyon tetszik. Elég sokat szoktam fotózni és most már tudom majd tenni is valahova őket.-mosolygott rám,majd a tekintete újra a dobozba vándorolt. Amint észre vette a karkötőt,mosolyogva vette ki belőle.

-Az pedig egy kis apróság. És van benne egy régi,kedvenc közös kép.-mondtam neki mikor láttam,hogy a képet nézi.

Miután a mi családunk végzett,jött a Norris család. Először a szülők kezdték az sorban a gyerekek. Természetesen Lando maradt utoljára,és engem hagyott utolsónak.

-Ez pedig a tiéd. Boldog Karácsonyt,Lory!-ejtett meg egy mosolyt felém,majd vissza ült a helyére.

Az ajándék táskában volt egy könyv,egy közös fotó és egy nyaklánc.

-Ez az egyik kedvenc könyvem. Nagyon régen említettem neked és akkor is csak egyszer.

-Jó az emlékezetem.-ejtett meg egy mosolyt felém.

Miután mindenki megvolt az ajándékozással,beszélgetni kezdtünk újra. Én egy idő után úgy gondoltam kimegyek egy kicsit,így egy plédet vettem magamhoz és kiültem a hátsó teraszra.

Csak bámultam magam elé és gondolkodtam. Aztán hallottam,hogy valaki kijön,majd leül mellém.

Sziasztook!
Mostantól megpróbálok
minden szerdán kirakni részt,
és ezt megpróbálom tartani is.
Remélem tetszik nektek ez a rész is.
Köszönöm,hogy olvassátok!<3
-M

Kisujjeskü-Lando Norris ffWhere stories live. Discover now