Bu benim ilk kurgum olduğu için yazım hataları ve mantık hatalarını maruz görürseniz sevinirim
Umarım beğenirsiniz:)Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz.
Bölüm şarkısı :Kolay Değildir
Duman
____________________________________Ahu Taşdemir
21.09.2019
İnsan bazen yolun sonuna geldiğini düşünür.Ben o anlardan bir tanesindeydim. Tabi bundan korkar mıyım? Asla! Zaten benim amacım şehadet şerbetinden bir yudum almak değil mi? Ama bazen düşünüyorum ya geride bıraktığım ailem ne olacak gerçek ailem olmasalar bile beni çok iyi yetiştiren ailem ya da timim bana gerçekten bir yere aitmişim gibi hissettiren canım timim. Ama zaten asker değil miyim? Bunlara alışmam gerekmez mi? Biz zaten Azraille yakın değil miyiz?
Ölüm bize koyar mı?
Ben Ahu Kıdemli Üsteğmen Ahu Taşdemir
Ben Ahu hayatını askerlik kariyerine adamış Ahu
Ben Ahu annesiyle babasını tanımasada yine ayakta kalmayı başaran Ahu
Ve son olarak ben Ahu sevecek kimsesi olmayınca vatanına olan sevgisiyle yaşamaya devam eden AhuPusuya düşmüştük. Ayyıldız Timi olarak Şırnak'ın Gabar Dağına operasyona gelmiştik. Fakat nasıl oldu bilmiyorum ama baksın yemiştik. Şu an bir kayanın arkasında silahımın şarjörünü değiştiriyordum . Lanet olası şarjör biraz daha hızlı takılsa ölür müydü? Zamanım yok benim diye sövmek istiyorum ama maalesef sövülecek daha önemli şeyler var .
Kulaktıktan ses geldi " Hakkınızı helal edin lan ölücem galiba." Siktir bu Fırattı. Sinirden gülüp konuşmaya başladım " Lan zırto herif dayanamıyor musun yoksa?"
Evet ben böyleydim . Sorunları umursamıyormuş gibi davranıp kaçıyordum.
Fırat " Bari burada yapmayın komutanım ölüyorum şurada bir hakkınızı helal edin de huzurla öleyim ya." Fırat 'ın sesi sitem eder gibi çıkıyordu. Arkadan Gökalp'in sesi geldi. " Komutanım bende çok iyi durumda deği-" Ses kesildi . Aynı zamanda soluğumda.
Siktir
Siktir
Siktir
Bağırdım " Gökalp cevap ver bu bir emirdir!"Ses gelmeyince daha fazla sinirlendim. Ve daha şiddetli bağırdım.Mehmet koşarak yanıma geldi " Komu-tanım Gökalp şehit düştü."dedi. Elim ayağım titredi. Time doğru konuştum. " Sakın gözükmeyin gizlice öldürün birinizi daha kaybedersem diğerlerini donundan tutup direğe montelerim ."O sırada tipini cibiliyetini soyunu solunu duvardan duvara vurup 30 farklı pozisyonda si-
Ohm ohm çok terbiyeli bir hanımefendiydim vesselam.
Arkamdan gelen iti tek bir kurşunla yere serip mağaraya doğru ilerledim . Mağarada Ege ve Fırat vardı. Ve Ege konuştu " Komutanım sanırım direğe monteleyeceğiniz kişi kalmayacak." Tam Ege'ye cevap vereceğim sırada Fırat bağırarak konuştu ." Komutanım hakkınız helal edicek misiniz artık söyleyin birazdan hepimiz bu dünya dan siktir olup gidicez gibi duruyor." Fırat'ın bu dediklerinde sonra daha da sinirlenip azına sıçmak vardı ama bir an fark ettimki . Biz askerdik lan . Zaten her türlü şehit olacaktık. Bu makama daha hızlı ulaşmak kadar mükemmel bir şey olamazdı. O yüzden "Helal olsun lan hepinize sizde hakkınızı helal edin." Hepsi bir ağızdan "Helal olsun !" dedi.
Dayanmamız lazımdı. Destek ekip birazdan burada olurdu. Biz daha ne leşler alacaktık. Kaç itin beynini patlatacaktık. Arkamdan gelen teröristin göğsüne kurşun sıkıp mağaranın girişindeki kayanın arkasına saklandım ki mağaraya giremesinler . O sırada Mehmet tam karşımdaki kayanın arkasına geçti. Fırat'a "Durum raporu ne ?" diye sordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN DOĞUŞ
Teen Fiction"Kıdemli Yüzbaşı Kartal Keskin" "Siktir o olamazdı değil mi"