Part 9.

217 14 0
                                    

A helyszínre érve elég sok ismeretlen arc volt.Néhányukat
felismertem Brook-nak hála,de a nevüket így sem tudtam.

-Gyere,bemutatlak a haverjaimnak.-jött oda hozzám Lando-Már mind nagyon izgatottak,hogy megismerjenek téged.

-Én is izgatott vagyok már.

Egymás mellett sétálva mentünk be a házba s azon keresztül ki a kertbe. Ott egy kisebb csoportban gyülekeztek a pilóták és néhányukkal ott volt a barátnője is.

-Sziasztok.-köszönt először Lando mikor oda értünk hozzájuk,majd mindenkivel egyesével lepacsizott.

-Hello.-köszöntem én is ,bár egy kicsit féltem tőlük.

-Sziasztok.-köszöntek vissza egymás után vagy éppen egyszerre.

-Charles Leclerc.-csókolt kezet nekem,név szerint Charles.

-Taylor Price. Nagyon örvendek.

-Én jobban.-kacsintott majd félre állt.

-Ne is foglalkozz vele,csak kedves akart lenni. Pierre Gasly,ennek a baromnak a legjobb haverja.-bökött a fejével Charles felé.

-Hé! Ezt megjegyeztem.-nézett morcosan Charles Pierre-re.

-Taylor Price,örülök a találkozásnak.

-Francisca Gomes,de szólíts Kika-nak,mindenki így hív. És Pierre barátnője.-mosolygott rám kedvesen a lány.

-Taylor Price. Örülök,hogy találkoztunk.-mosolyogtam vissza én is.

-Max Verstappen.-jött ide egy újabb srác.

-Taylor Price.-fogtam vele kezet,majd gyorsan tovább is állt-Vele meg mi van?-súgtam oda Landonak mikor ő is az elsiető Max-et nézte.

-Biztos van valami baj otthon. Max barátnőjének van egy kislánya aki nagyon szereti Max-et és sokszor hiányolja őt.

-A barátnője nem jött el?

-Nem,otthon maradt a kislánnyal. De az első futamra mind ketten jönnek. Akár akkor meg is ismerhetnétek egymást.

-Oké,meglátom mit tehetek majd ez ügyben.-tudtam ki Max barátnője,hisz egy csomó helyen olvastam,és nem nagyon bírom a csajt.

-Nézd,most jöttek meg Alex-ék. Alex barátnője Lily,profi golfozó.

-Sziasztok. Mi még nem találkoztunk. Lily Muni He.-
nyújtotta a kezét a lány.

-Sziasztok. Taylor Price. Nagyon örülök a találkozásnak.

-Szint úgy. Lando már mesélt rólad,már vártam,hogy megismerjünk téged.

-Így van. Már mindenki nagyon kíváncsi volt,hogy ki is ez a titokzatos Taylor. Egyébként Alex Albon.-nyújtott a kezét a srác is.

-Úgy látszik ma mindenki megismert engem.

-De te még nem mindenkit.-
szólított meg valaki hátulról mire megfordultam s felnéztemrá-Daniel Ricciardo. Lando előző csapattársa.

-Taylor Price. Lando gyermekkori legjobb lány barátja. Nagyon örülök,Daniel.

-Én is nagyon örülök,Taylor.-
mosolygott majd tovább is állt.

Kisujjeskü-Lando Norris ffWhere stories live. Discover now