Evettt 2. Bölümle geldim.
Bu bölümde biraz daha kafanızda toparlanabilir.💗
5 yıl önce
Yüzüme atılan su uyanmamı sağladı.Gözlerimi aralamaya çalışırken aynı zamanda sesler duyuyordum."Abi geberdimi acaba"diyen bir genç sesi geliyordu kulaklarıma
"Öyle hemen gebermez "
Gözlerimi tam bir şekilde açtığımda başıma bir sancı girdi.Etrafa bakmaya çalıştım
Boş bir depodaydık.Tam karşımda da bir gençle Adem leş piçi vardı."Uyuyan prensesimiz uyanmış noldu kurşun çok mu sersemletti.Haha" onun iğrenç gülüşü midemi bulandırırken hatırlamaya çalıştım.
Bir çatışmaya girdik ve ben karnımdan vuruldum.Sonra ise buradaydım beni alıp kaçırdılar piçler
Karnıma baktığımda yara temizlenmişti biraz.
Hafif bir sırıttım kollarım zincire bağlı olduğu için biraz zorlanıyordum hareket etmekte
"Adi köpek" dedim çok da hoşuma gitti.Ama onun
Hoşuna gitmiş gibi görünmüyodu.yüzündeki alaycı gülümseme silindi."Senin dilin ne kadar uzunmuş." Dedi .alaycı gülümsemesini ise yüzüne geri yerleşrirdi.
"Ne istiyosun yine yediğin kurşunlar neyine yetmedi"zorla bu kelimeyi söyleyebildim.
"Ha konumuza gelelim senin büyük laflarınla uğraşmayalım " dedi resmen şaka gibi
"en son yaptığınız sancak operasyonunun bilgilerini verceksin vermezsen kendi kendini yakmış olcaksın" Haaaa güleyimde boşa gitmesin.
"Sence ben sana bunu söyler miyim tanımadınmı artık beni işkencemi etceksin et alıştım artık" dedim derken ne karşımdaki köpekten nede yapacağı işkenceden korktum .
"Öylemi savcı sen bilirsin sen konuşana kadar canını yakarım haberin olsun" dedi yapsın yapsın ki cesaretimin farkına varsın.Sonra bir kaç adım ilerdeki ateşten demiri aldı ve bana doğru geldi.
"Aç sırtını!" Dedi yanındaki genceOda geldi ve sırtımı açtı.Hiçbir tepki vermedim çünkü galiba buradan sağa çıkamayacaktım.
Demiri aldı ve sırtıma bastırdı.Sırtımdan sesler çıkarken ben ise bağırmaya başladım.Çok acıyordu ama dayanmam lazım çünkü bu vatan bir şehit daha vermemeli
Sesim tüm koridorda yankılandı.Acı isyanlarım hepsi .
Demiri hızlıca çekti.sonra karnıma bir tekme attı.Benim ise gözlerim kapanmak üzereydi.Noluyor ölüyor muyum noluyor bitiyormuyum.
Tam gözlerim kapanırken
Biri geldi ve yüzümü yerden kaldırdı elinin arasına aldı.
Dudaklarımdan inlemeler çıkıyordu.Kokusu burnuma doldu sanki o bana nefes oluverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Eseri
Teen FictionAy gerçekleri ararken gerçeğine en iyi şekilde ulaştı.bir asker ve bir savcı ikisinin tesadüflerle karşılaşması.ikisinin düşmanının aynı olması iyi okumalar.