🍪
Vücudumdan akan ter damlalarıyla gözlerimi aralayıp, boş boş duvara bakındım.Günlerden cumartesiydi yani okul yoktu, bugün birazda olsa kafamı dinleyebilirdim öyle değil mi?
Yavaşça yatağımdan kalktım, ağır adımlarla banyoya ilerledim.Bir soğuk duş beni kendime getirebilirdi.
Yani...Umarım.
Duş aldıktan sonra üzerime gri oversize bir t-shirt onun altınaysa siyah bir şort giyip, saçlarımı ıslak bıraktım.
Mutfağa doğru ilerleyip kendime iki tane sandviç hazırladım.
Günlerdir,Belkide aylardır fazla yemek yemiyordum.
Anne ve Babamı aynı gün bir trafik kazasında kaybetmiştim,yaklaşık 4 ay olmuştu.
Ama hala kendimi toparlayamamıştım."Ah...cidden acıkmışım."
Sandviçin birini yemeye başladım.Bir yandanda kendimi nasıl toparlayacağımı düşünüyordum.
Telefonumu elime alıp, whatsapp grubumuza girdim.
Seungmin 5 dakika önce mesaj atmıştı.~Damla çikolatalı kurabiye 🍪~
seungie-LAN OTURMAKTAN GÖTLERİ DÜZLEŞMİŞ ORSPİLER!
felix-
ayıp ayıp biraz terbiyeseungie-sen sus tavuk götünden fırlamış civciv
felix-
havlama seung sesin kısılıcak şimdiseungie- neyse bugün mutluyum tartışmaya girmeyeceğim
jisungie-ay noluyo,noluyo
seungie- DUYURU YAPIYORUM AYOL!
SAAT 4.00'DE BULUŞUYORUZ!jisungie-benim niye haberim yok ayol.
felix-
benimde yokseungie- artık var, o bok çenenizi kapatıp hazırlanın hemen
bebek ekmeğede haber verinjisungie-TAAMMAAAMMM💋
felix-
tammamGruptan çıkıp jeongini aradım, kısaca buluşucağımızı söyleyip telefonu kapattım.Odama çıkıp hazırlanmaya başladım.Üzerime siyah oversize t-shirtimi giydim,onun altınada beyaz bol bir şort giyip saçlarımı taradım.Son olarak deniz kokulu bir parfüm sıktım ve seungmini beklemeye başladım.
Çok geçmeden telefonum çaldı.Arayan tabiikide seungmindi
"LAN NERDESİN İNSENE AŞAĞI AĞAÇ OLDUK BURDA AMK"
"TAMAM AMK İNİYORUM İŞTE ABARTMA"
son bir kez saçlarımı düzeltip, converselerimi giydim ve evden çıktım.
S-"nerdesin sen amk götümüz uyuştu burda"
F-"azına sıçarım geldim işte ne söyleniyon"
J-"hoşgeldin aşk kari"
F-"hoşbuldum canim "
"jeongin nerde?"S-" mekana bizden önce gitmiş,orda bekliyor"
Mesafe çokta uzun değildi, yarım saat falan sürmüştü.
Sürekli gittiğimiz bir restoranta gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frackles / Hyunlix
FanficAnne ve babasını kaybettikten sonra depresyona giren Lee Felix arkadaşlarının tavsiyesi ile beraber karaoke odalarına giderler. Yanlış karaoke odasına giren Lee Felix ve arkadaşlarının başı belaya girer ve Kaçmak için tanıştıkları 4 liseli çocukla b...