12.BÖLÜM: Bir tuhaf rüya

209 20 12
                                    

Nasıl gidiyor nasılsınız
çok uzatmak istemiyorum
yavaştan final vermek istiyorum ayrı bir bio aile kurgusuyla karşınıza gelmeyi düşünüyorum neys hadi başlayın

🧬🧬🧬

Pastahanenin kapılarını kilitleyip beni bekleyen araca ilerledim Alphan beni almaya gelmişti ailemizin daha doğru benim ailemin daha ilişkimizden haberi yoktu.

Açıkcası şuan söylemeyi düşünüyordum."Yoruldun mu bu gün?"dedi alphan.
ona bakarak başımı olumlu şekide salladım.
halime gümseyerek önüne döndü. Sessiz geçen yolun sonuna konağa geldik.
"görüşürüz sevgilim."dedim araçtan inmeye yeltenince alphan elimi tuttu.

Sorgulayan bakışlarımı ona çevirdim."Ben yarın sabah italyaya gidiyorum."dedi.
şaşkın şekide ona baktım nasıl gidiyordu bana niye şimdi haber veriyordu.
"Ee- Alphan bey gittğinizde arayıp söyleseydiniz baya erken oldu yine teşekkür ederim bana söylediğiniz için"dedim iğneleyici bir şekilde.

derin bir nefes vererek kemerini çözdü vicudunu bana dönerek baktı.
" İş için giyorum ve emin ol isteyerek gitmiyorum. Biliyorsun babam temiz bir işle uğraşmıyor... Liderler toplanyormuş babamda orda olucağından ve bende oun tek çocuğu olduğumdan dolayı tek varis ben oluyorum babamın varisi olduğum için onunla beraber gidiyorum alayacağın isteyerk gitmiyorum yavrum."dedi.

kemerimi çözerek ona döndüm sıkıntılı bir nefe bıraktm.
"bu işte umarım zararlı çıkmazsınız- gözlerim dolmaya başladı- Alphan ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum bir şey olacak bak bir sorun yaşanacak... Erteleyemez misiniz?" diye sordum gergindim bu italya iyi bir haber vermiyordu.

alphan bana uzanarak saldı " Sakin ol yavrum hiç bir şey olmayacak içini ferah tut."dedi giyordu kalmıyordu.

kendimi tutamadım gözyaşlarım alphanın sinsine akarken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum ama nafile yanımdan gimesi beni geriyordu içimdeki sıkıntı her saniye artıyordu.

alphan başımın üstüne bir kaç buse kondurup benden ayrıldı göz yaşlarımı silidi.
" Yapma böyle yavrum içim kanıyor seni böyle gördükçe sen böyle yaparsam aklım sende kalır yapma" dedi yalvarır gibi çıkıyordu sesi.

"Gitme o zaman bırakma beni alphan kendi adıma korkmuyorum seni kaybetmekten korkuyoru."dedim.

"korkma geri geleceği ilk sana gleceğim "dedim.

"Gel ilk bana gel bana gel alphan kokunu bana getir."dedim.

cümlemin bitmesinin ardından alphanın sıcak dudaklarını baskısını hissettim dudaklarım da bu veda öpücüğüydü.

"nefesim buradayken orada çok dayanamam efulim " dudaklarımın üsünden konuşurken son söylediğiyle gülümsedim.

"biliyorum bende bundan destek alıyorum"dedim aynı onun gibi dudaklarının üstünden konuşarak.

son kez dudaklarımı onunla bluşrudum.

ayrılıp vedalştım araçtan inip konağa girdim oda ben girene kadar beklemişti.
konağa girip odama çıktım hemen bütün aile solonda oturuyorlardı.

"Hoşgeldin kızım"dedi babam.

" Hoşbuldum baba ben bir üstümü değiştirip geliyorum"dedim.

Karıştırılmış Hayatlar (BİO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin