~Oslava~

88 4 5
                                    

Přesuneme se o měsíc později. Dneska má Tomáš narozeniny, takže máme pronajatý klub. Oslava má začít v šest a co vím bude tam docela dost lidí. Prý přijedou nějací Rychlí kluci. Nevím kdo to je, ale ráda poznávám  nové lidi.

***
Je pět a kluci čekají dole. Já opět nestíhám, ale co čekáte od holky. "Terezo pohni nestíháme! " Chyběli mi jenom náušnice a mohla jsem jít. "Už jdu!" Když jsem došla dolů, všechny pohledy zůstali na mě. "Teraz ľutujem, že som zadaný." Jo tvoje smůla konev. Od každého jsem si vyslechla lichotku na svůj autfit. "Myslím že si tě dneska budeme hlídat kotě." No ty tak Dominiku."No jasný." Řekla jsem s ironií v hlase.

Do klubu jsme došli za deset šest, takže tak akorát. "Hele já jdu dovnitř rozjet bar, ať když všichni dorazí tak není s něčím problém." Kluci jen kývli a já šla dovnitř. Tam jsem se domluvila s barmanem a ten zavolal zbytek obsluhy. Já ještě skontrolovala výzdobu a přesně v šest se klub otevřel. Během chvilky byl klub plný. Oslavenec tu byl samozřejmě taky." "Hele za půl hoďky se jde přát jo." Řekne mi Decky a pak se vytratí.

Já tu sedím na baru a piju svůj gin a Tonic. Hudba už hraje a co tak vidím, všichni si užívají. "Hej Teri chci tě někomu představit." Řekne mi Jakub do ucha. Já kyvnu a jdu za ním. Dojdeme ke stolu, u kterého sedí banda kluků. Nikoho neznám- Tak moment znám sedí tam totiž Viktor. "Kluci tohle je Terka. Teri tohle je Calin, Willy, Petr a D-kop." Ukazoval na každého z nich. Oni se na konci zvedli a šli se přivítat.

"Jo Teri a tohle je Viktor. Jakub ho nejspíše přehlédl." Většina se nad tím pousmála. "Tak nejsem čurák, abych na někoho zapomínal. Ti dva se znají myslím že až dost." Nad tím se Jakub začal smát a já ho za to praštím do ramene. Kluci podle výrazů nechápali vůbec nic. "No ráda jsem vás poznala. Tu poznámku neřešte Jakubovi hrabe." S těmito slovi jsem stůl opustila.

***

Party je plně rozjetá. Hodně lidí je už opilích. Já jsem celou dobu seděla na baru a sem tam si dala alkohol. Nemám huť pít, ale toho džusu bylo hodně, takže mě vyhnal na záchod.

"Za kolik kotě?" Řekl někdo přiopile za mnou a chytl mě za zápěstí. Co si myslí že jsem děvka. "Za nic. Nespím s lidmi za peníze." Řekla jsem nevrle a vyškubla se mu. On mě ale znovu chytl. "To říká každá a pak zjistíš že kouří péra na potkání." Co prosím. Já se mu znovu snažila vymanit. Na tohle nemám.

Nedařilo se mi to. On stisk zesílil a přitlačil mě ke stěně. "Notak kotě." Jeho ruka se přesunula na spodní lem šatů. "Doprdele nech mě!" S ním to, ale nehlo. "Neslyšel jsi slečnu. Máš ji dát pokoj!" Zařval někdo za námi na toho chlapa. "Neser se do toho!" Okřikl ho nazpátek. Zničehonic někdo odtrhl chlapa ode mě a jednu mu vrazil.

"Ještě jednou na ni sáhneš a jsi mrtví! Je ti to jasný!" On se očividně chtěl ohradit, tak se napřáhl, aby mu ránu oplatil, jenže dostal znovu přes hubu. To mu začala téct krev.

"Krétene." S těmito slovy chlap odešel a mě flusl k nohám. "Děvko." Au. Tohle zabolelo. Já na nic nečekala a rozběhla se směr východ. Když jsem vyrazila dveře a nadechla se čerstvého vzduchu, udělalo se mi špatně. Motala se mi hlava a blbě se mi dýchalo. "Musíš se uklidnit Tez." Až teď jsem si uvědomila že to Viktor mě zachránil od toho úchyla. "Je to jenom záchvat. Soustřeď se na mu tep a uklidni se." Chytl moji ruku a položil ji na jeho levou hruď. Já se po nějaké době uklidnila. "Dobrý?" Chytl moji hlavu, abych mu viděla do očí. Já jen zakývala a on mi zastrčil pramínek za ucho.

"Chceš jít domů?" Nechci kazit oslavu, ale tu nechci být už ani minutu. "J.. Jo." On jen kývl a vzal mě do náruče, protože jsem byla ještě vyklepaná. Zanesl mě k sobě do auta a nastartoval. "Zavezu tě. Hlavně klid už je dobře jo." Dotkl se mého stehna a mnou projela zvláštní energie. Najednou mi naskočila husí kůže a on svoji ruku oddělal. "Promiň." Proč se omlouváš Viktore. Proč?

***

Viktor mě doprovodil až před byt. Když chtěl odejít chytla jsem ho za zápěstí. "Prosím neodchazej. Nechci být sama." On jen kývl a šel se mnou do bytu. Byla jsem ráda za jeho přítomnost.

***

Někdo se mnou začala třepat. "Tez." Ja sebou rychle škubla a posadila se. "Byl to jen blbý sen." Noční můra Viktore. Co to se mnou je. Za chvíli jsem byla zase v pohodě, tak chtěl odejít. "Viktore zůstaň tady prosím." On chvíli přemýšlel, ale když viděl můj prosebný pohled lehl si za mnou. "Dobrou." Viktor na to neodpověděl vypadal zamýšleně. Já se k němu pochvíli přítulila a on si mě k sobě přitáhl ještě víc. "Dobrou noc Tez." Řekl nazpátek a dal mi pusu do vlasů. Nebo to jsem si myslela, protože jsem cítila, jak se mi cosi dotýká hlavy.

A tady jsem si uvědomila, že tohle u kamarádství nezůstane.

Její ruce na mým pásku, moje jsou na bikynáchKde žijí příběhy. Začni objevovat