13

300 33 64
                                    

Sırayla toplam 3 günde 3 bölüm attım artık haftaya kadar idare etmelisiniz :))

Lee Minho's pov:

Minho
Aşkım.

Jisung
Minie!! Sonunda geldin sevgilim.

Sevgilimin belini tutup kendime çektim ve saçlarını öptüm. Üniversiteyi bitirerek avukat olmuştu. Minik avukatım benim.

Minho
Heycanlı mısın bebeğim?

Jisung
Çok heyvanlıyım sevgilim~

Minho
Ben de en az senin kadar heycanlıyım. Bunları görecek olmam çok güzel.

Jisung
Sence kazanabilir miyin Minie?

Minho
Tabii ki kazanırsın meleğim. Sen bu Dünya'ya ismini duyuracak, saygın ve özel birisi olucaksın. Herkes seni arzulicak ama sadece bana ait olacaksın meleğim.

Jisung
Her zanan sana ait olucam Minie.

Gülümseyip dudağını öptüm. İlkleri kısa olsa da en sonunda uzun bir öpüşme başlatmıştım.

Meleğimin nefesi bitince öpüşmeyi sonlandırdık. Dudaklarının tadı çok güzeldi.

Jisung
Minie~ bizim ne zaman çocuğumuz olucak?

Minho
Yakında olacak bir tanem. Ve sadece 2 tane olmayacak.

Jisung
Umarım çocuklarımız senin gibi olur.

Minho
Umarım çıcuklarımızın yarısı senin gibi, yarısı benim gibi olur meleğim.

İkimiz de kıkırdadıktan sonra yanağını öptüm.

Jisung
Lee Knowie~ seni çok seviyorum, biliyor musun?

Minho
Biliyorum aşkım. Ama ben seni daha çok seviyorum.

Gülümaeyip bana sarıldı. Ben de ellerimi beline koydum.

Jisung
Lino hyung, Lino hyung, Lino hyung. Uyan!

<————————>

Sinirle gözlerimi açtım, kim gelip de beni güzel rüyalı uykumdan uyandırabilir?

Ama gördüğüm kişi ile sinirim geçti. Gülümseyip yatakta oturur hâle geldim.

Rüyalarımı süsleyen meleğim.

Elinde ayıcığı ile masum masum bakıyordu.

Minho
Efendim meleğim?

Jisung
Uyandırığım için özür dilerim hyung.

Minho
Sorun değil bir tanem. Sen ne için gelmiştin?

Jisung
Korktum...

Gülümseyip yataktan kalktım ve meleğimin belini kollarımla sardım. Ellerini göğsüme koydu, ardından da başını.

Minho
O zaman yanımda uyu meleğim. Kkami ve Bbama da buraya geldi zaten.

Hiç hareket etmesi gerekmeden onu yatağa yatırdım. Ayıcığu ile yüzünü kapatmıştı.

Arkasına geçip belini sardım ve kendime çektim.

Saçını öptüğümde arkasını döndü. Masum masum bakıyor bir de, yerim.

Ayıcığını bırakmadın başını boyun girintime soktu. Gülümseyip gözlerimi kapattım.

TEDDY BEAR - Minsung (Daddyking) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin