Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım giyindim ve aşağı indim kahvaltı hazırdı herkes sofradaydı.
Rojin: günaydın yeni ailem.
Baran: günaydın yeni ikiz.
Rojin: baba sizin hastanede ne zaman işe başlıyorum.
Cihan: babam onu ayarladı abicim sen kahvaltını yap hazırlan sonra gidelim.
Rojin: teşekkürler canım abimmm.
Cihan: abisinin gülü. Kahvaltımı yaptım sonra yukarı çıkıp hazırlandım aşağı indiğimde abim sevgilisi ile konuşuyordu yeni öğrendim bende sevgilisi varmış.
Rojin: abi ben hazırım.
Cihan: geliyorum abicim.
Rojin: zahmet olur. Abim geldi sonra arabaya binip hastaneye gittik. Güzel bir hastaneydi abimin odasının yanı benim odamdı ve ilk günden birkaç hastam vardı. Koltuğuma oturdum ve sıradaki hastayı çağırdım kilosunu ölçtüm sonra ona göre bir liste oluşturdum ve gönderdim abim odaya elindeki kahveler ile girdi.
Cihan: bir tanem yoruldunmu?
Rojin: evet abi. Abimle kahvelerimizi içtik sonra kapı çaldı " gel" diye seslendim odaya bir kadın girdi abim hemen kalkıp sarıldı.
Cihan: Rojin bu sevgilim Burçin, sevgilim Buda kız kardeşim Rojin.
Rojin: memnun oldum.
Burçin: bende memnun oldum. Kızla sarıldık sonra oda abimin karşısındaki koltuğa oturdu çok güzel, sevecen tatlı bir kızdı birbirimizi çok sevmiştik iç mimarmış ailesi yurt dışındaymış.
Burçin: ben kalkım artık tanıştımıza memnun oldum Rojin arada bir buluşalım sevdim seni.
Rojin: bende seni sevdim Burçin abla tanıştıma memnun oldum arada buluşuruz.
Burçin: abla deme lütfen Burçin de boşver.
Rojin: olur Burçin.
Burçin; görüşürüz. " görüşürüz " o odadan çıktı bende çıkış saati olduğu için hastaneden çıkıp eve gittim tabi abimle gittim. Elimi yıkadım sonra aşağı indim. Sofrada beni bekliyorlardı.
Baba: ilk iş günü nasıldı kızım?
Rojin: güzeldi ben bügün biriyle tanıştım.
Cihan: Rojin abicim babalar filan bilmiyor.
Rojin: bilsinler burçinle tanıştım.
Doruk: Burçin kim?
Rojin: abimin sevgilisi.
Baran: hangi abi?
Rojin: cihan abim dedemler nerde.
Annem: kendi evlerindeler kızım.
Babam: yavrum deden senin şerefine kuzu dana filan kesmiş yarın davet var dedenin evinde seni aşiretlere tanıtacak. Kuzu dana kesmiş dediği an çatalım elimden düştü öylece kaldım.
Baran: ikiz?
Doruk: inme indi kıza.
Cihan: Rojin?
Barlas: abi sen doktorsun ilgilensene.
Cihan: benim hastalarıma inme inmiyor.
Rojin: senin gibi yakışıklıyı kim görse inme iner.
Cihan: hahhha canım kardeşim balım benim sen niye öyle kaldın.
Rojin: dedem benim için hayvanmı kesmiş.
Babam: evet.
Rojin: ay ağlıcam galiba.
Babam: kızım bu kadar duygusalaşma deden seni sevdiği için kesti.
Rojin: sorun o bir dana kaç yılda büyüyor biliyormusunuz kaç tane kesmiş.
Doruk: 23.
Rojin: yuh dedemin numarasını verin bana o kadara ne gerek var.
Cihan: abicim aşiret ağaları karıları filan hem o kesilen hayvanlar yaşlıydı.
Rojin: ben dedemi arıcam.
Doruk: al ara yavrum.
Baran: pes vallah ikiz bunun için ağlanmaz.
Barlas: haklı kız 23 dana ne be.
Doruk: sende git ilerde ağla . Çoktan dedemi aramıştım hemen tellefon açılmıştı.
Rojin: dede?
Dedem: kızım sen niye ağlıyorsun kim üzdü benim torunumu.
Rojin: dede sen 23 tane danamı kestin.
Dedem: 25 senin için.
Rojin: dede yazık değilmi hayvanlara.
Dedem: ha sen ona ağlıyorsun hepsi yaşlıydı kızım.
Rojin: yemin et.
Dedem: yemin ederim beni affetinmi.
Rojin: affettim neyse dede yarın görüşürüz.
Dedem: görüşürüz. Telefonu kapatım annemlere döndüm hepsi gülüyordu.
Rojin: gülmeyin dedem katliam yapmış siz burada gülüyorsunuz.
Babam: hahaha kızım deden senin için kesmiş onları hem yarın daha büyük bir süpriz varda neyse. Akşam yemeği yedik sonra çay filan içtik ve yattık. Sabah kalktım duşa girdim sonra duştan çıkıncada beyaz elbisemi giyindim kahvaltıdan sonra dedemlere gidecektik amcamlar çoktan gitmişti.
YOU ARE READING
Yabancı kız
ContoYabancı bir kız yurt dışında büyümüş ve yıllar sonra gerçek ailesi ortaya çıkıyor...