Capitolul 15

49 3 0
                                    

      Alisia

  Il privesc printre lacrimi cum se imbraca și cauta ceva in buzunarele blugilor. Scoate o cheie, se apropie de mine si imi da catusile jos. Imi strâng bratele pe lângă abdomen, încercând sa micsorez durerea pe care o simt.
  Se uita la mine, zambeste victorios și pleacă. Imi fac putere și ma ridic din pat, îmi vad hainele aruncate pe jos și ma duc sa îmi caut altele.
 
  Plâng cum nu am facut-o niciodată. Simt ca ma rup in doua. Ma doare tot.

  Reușesc sa întru în duș. Un dus luung. Ii simt atingerile pe pielea mea, dar un dus nu a fost deajuns, încă se simte fiecare atingere și e ORIBIL.
  I-am scris Kiarei, momentan e singura persoana in care am încredere ca ma poate asculta fără sa ma jignească.
  Și poate se întreabă cineva, de unde telefon dacă l am trântit de aleea din fata liceului. Mereu am un telefon de rezerva, pentru scăpările mele nervoase în care arunc cu ce prind prin camera. În momentul asta îmi vine sa ma arunc pe mine prin toată camera sa mai uit de el.

K𝗂𝖺𝗋𝖺 : "𝖳𝖾-𝖺 𝖽𝗎𝗋𝗎𝗍 𝗋𝖺𝗎?"
𝖠𝗅𝗂𝗌𝗂𝖺: "𝖨𝗇𝖼𝖺 𝗆𝖺 𝖽𝗈𝖺𝗋e 𝗅𝖺 𝖿𝖾𝗅 𝖽𝖾 𝗋𝖺𝗎 𝖼𝖺 𝖺𝖼𝗎𝗆 𝟥𝟢 𝖽𝖾 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾"

  Oftez. Ma doare foarte tare tot corpu. Ma duc la dulap sa îmi i-au un cleste de par și îmi pun telefonul la incarcat după ce ii urez prietenei mele un noapte buna.
  Presimt ca o sa urmeze o criza de plans, măcar sunt singura in camera. Sunt prea multe. Anul trecut pe data de 29 Mai, adică data de astăzi mi-am dat seama ca sunt o criminala. Am fost o idioata sa îmi arunc proprii părinți în acel accident. Mi am îndepărtat toți prieteni și le-am spus lucruri groaznice și am făcut chestii oribile. De asta zic ca I-am ucis. Am fost acolo când li s-a stins sufletul, chiar dacă ei încă trăiau. Atunci nu îmi pasa, dar acum îmi pasa și regret tot. Asa fac cu toată lumea, sunt cea mai proasta persoana pe care o poți avea ca prietena. Dar asta sunt!

   Ma întorc sa ma duc în pat, dar simt ca imi sare inima din piept când il vad pe Noah pe marginea patului de sus.

  -Futu-i! Ce m-am speriat! De cât timp esti aici?
  -De când ti-ai început partida de sex cu Yannis.
 
   Doar sex nu a fost ala. Nu are cum sa fii fost aici, am urlat si nu m-a ajutat nimeni.

  -Am venit acum 20 de minute! Nu te speria, iar.
  -Parca nu veneai in seara asta..
  -Esti ocupata?
  -Nu. Tu erai cel ocupat! Te-a lasat cumva cu buza umflata?
  -Da vrei sa ma rezolvi tu?

   Dacă nu m-ar durea in halu asta orice mișcare as face, te-as rezolva..

  -Nu trebuia sa se ocupe de asta tipa aia?
  -Julia, da, dar are niște probleme.

    Nu te-am întrebat cum o cheamă, da ma rog. Imi intrept privirea spre patul de jos. Catusele.. inca stau acolo. Ma mișc spre pat, incet. Le i-au și le bag in dulap. Ma pun în pat. E liniște.

  -Avea dreptate Julia.
  -Care Julia?
  -Fosta ta prietena. Cea caruia i-ai sărutat iubitul.
  -Julia Trevor... Ce mai face? E bine? Ti-a zis de ce încă mai e supărată pe mine?
  -Iti pasa de ea?
  -Logic ca îmi pasa de ea! Mi-a fost prietena.. Si fostul ei iubit doar si-a bătut joc de ea. El m-a sărutat in clasa a saptea la o piesa de teatru. Da bine-înțeles ca pe mine nu ma ascultat.
  -Esti o mincinoasa. Știai?
 
   O mincinoasa? De ce? Cu ce l-am mințit?

  -Cu ce te-am mințit?
  -Ca Yannis si-a bătut joc de tine, ce urmaresti?
  -Nu te-am mințit!
  -Atunci de ce dracu ti-ai tras-o cu el în seara asta?
  -De ce te deranjează?
  -Ca am încercat sa te ajut sa nu îți faca nimic..

   Mi-a facut.. ma violat cat timp tu stăteai după Julia.

  -Am avut grija sa nu se atingă de tine azi. Nici măcar sa nu se uite la tine.
  -Ai fost toată ziua cu Julia! In fiecare pauza "ne vedem pauza viitoare" asta pana când ai ajuns sa ma și dai afara din camera doar pentru ca sa ti-o tragi cu aia și te-a și lasat cu buza umflata.
  -Măcar pe tine te-a satisfacut?
  -Mda..a avut grija sa nu îi uit atingerea prea repede.
  -Exact ce ziceam! De ce te mai chinui cu alți bărbați, când il iubești pe el?
  -Nu țin nici măcar puțin la el!
  -Te minti singura!
  -Ti-a băgat aia prostii in cap și acum..

   Nu mai termin propozitia ca izbucnesc in hohote de plans. Imi bag capul in perna și plâng. Pana ma sufoc dacă se poate. Cum poate sa zica asa ceva? Sau măcar trebuia sa ii zic și eu, dar oricum nu cred ca ma credea.
   Julia mi-a fost prietena buna, de ce acum ma vorbeste asa la el? Încă țin enorm de mult la ea și chiar am sperat ca o sa o pot revedea vreodată și sa ii explic toată situația. Și ca Luka chiar si-a bătut joc de ea, iar ea doar era Îndrăgostită de el. Iar eu? Am fost cheia lui ca relația ei cu el sa se termine, dar nu s-a gandit și la prietenia dintre noi doua.
   Idiotul de Julian ma sărutat in fata întregii scoli și ai părinților, în clasa a saptea la o piesa de teatru în care noi eram personajele principale. Fraierul m-a sărutat apoi a aruncat toată vina asupra mea. Julia ma urăște.
   De ce ar vrea sa îl îndepărteze și pe Noah de mine? Acum crede ca l-am mințit în tot ce i-am spus despre fratele lui vitreg, Yannis. Nu am vrut sa mi-o traga! În seara asta voiam sa îmi vărs nervi și cred ca și gelozia..prin desen. Pur și simplu nu e genul meu sa ma fut cu oricine, iar în Noah aveam ce-a mai mare încredere. Acum el nu mai are încredere în mine. Doar din cauza lui Yannis și a Juliei. Oare?... Ma urăște acum?


Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum