deel 2

12 0 14
                                    

Hannes pov

Ik zit even op mijn telefoon tijdens de pauze van Latijn dus ga ik even op Snapchat. Ik zie een snapje van Bas maar verdient hij het dat ik zijn snapje nu al open? hmmmm... Ik kan me niet bedwingen en klik het snapje open. Meteen valt me iets op. Dit is niet zijn bed! Ik kan met zekerheid zeggen dat dit dekbedovertrek niet in zijn collectie zit, nog nooit gezien dus onmogelijk dat dit zijn bed is, waar hangt hij uit?!

Wanneer ik het snapje verder inspecteer zie ik in bas zijn pupil de vorm van een mens. Niet zomaar een mens, een vrouwelijk mens. BAS ZIT BIJ EEN ANDERE CHICK UGHHHHHHHHHHHHHHHHHH IK HAAAAAAAAAAT BAS MA NU ECHT VOOR ECHT IK BEN ECHT KLAAR MET HEM (we weten allemaal dat je liegt Hanne xx)

Natuurlijk reageer ik op dit snapje met een sassy look pfffff ik haat bas, ik haat hem, ik haat hem!!

Sky's pov

Ik kom eindelijk thuis na deze kut dag, ik haat tuur! Allesinds nu ik niet meer op zijn kut hoofd moet kijken denk ik ook liever niet meer aan hem. Om een beetje afleiding te verkrijgen pak ik mijn telefoon en ga ik naar YouTube. Ik klik op een bankzitters video die ik nog niet heb gekeken en ontspan me even. Halverwege de video krijg ik een melding van WhatsApp van larte. 'sky ik zou de nieuwsberichten online even checken' 'er staat een heel interessante tussen'

Huh wat zou er zo interessant in de krant staan voor mij. Ik zet de video nu officieel op pauze en ga naar de nieuws site van men telefoon zelf. Na een beetje scrollen wil ik bijna opgegeven en een vraagteken naar larte sturen maar net op die moment laat ik mijn telefoon bijna op de grond vallen. Een foto van mij en niet zomaar van mij maar ik die op de grond lig naast mijn fiets WAT DE TAKKAHEID

Ik lees de titel snel "17 jarige wielrenner rijdt klasgenote aan vlak voor school" oh mijn hemeltjes hoe takka is dit, hoe enorm takka is dit.

Alsof dit niet genoeg was krijg ik een smartschool mail binnen van Vandertaelen met daarin de woorden "we hebben vanaf vandaag een bekende Vlaming in ons midden" met daarbij een link naar het artikel. Kan iemand mij aub van het leven beroven wat de fak is dit, tuur had me beter wat harder geraakt zodat ik dit niet moest meemaken. Toch wel in meest awkward momenten in mijn leven dit...

Marie's POV

Ik denk nog altijd aan het momentje deze ochtend dat ik eyes lockte met die knappie van onze school, Pfff hij is zo mooi. Hoe is hij menselijk?? Voor mij is hij eerder een god.

Ik durf het alleen niet tegen de rest te zeggen want die zouden me sws uitlachen als ze horen wie het is dus verlopig houdt ik het voor mezelf. Er is dan ook niet echt veel om te vertellen. Ik durf niet echt iets van actie ondernemen, dat zou ook heel random zijn denk ik.

--------------------------------------------------

Ja kijk het zullen korte hoofdstukjes worden want ik heb het ook druk guys...

Maar geniet van wat je krijgt

Wie zou marie haar lover zijn?? Gokjes?

Kusjes en heel veel succes morgen poezies

a final love story Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu