küçüklükten beri ailesinden şiddet gören, çocuk ayrımı gören kızlar olarak büyüdük ve bende hayatımı tamamile değiştirecek bir karar verdim. evden kaçıcaktık. evet doğru evden kaçıcaktık. 17 yaşıma geldiğimde artık bıkmıştım. çünkü kardeşlerim ve ben üç kişi olarak babamızdan şiddet annemizden çocuk ayrımı gördük.
en küçük kardeşimiz olan Arzuya bir prenses gibi davranıyorlardı. benim umrumda değildi ama artık bu olay canımı sıkmaya başlamıştı ve o gece... o gece evden gizlice kaçıyorduk.
"yanımıza biraz para almamız lazım ama..."
"ama parayı nerden bulucaz" diye devamını getirdi Kelly.
"çalıcaz" dedim ciddi bir ses tonuyla
"ne?! dalga mı geçiyorsun? salak mısın kafana bişey mi düştü? nerden çalıcaz veya kimden çalıcaz"
"tabiki şaka yapıyorum"
"lan gerizekalı"
"hadi neyse saat kaç?"
"03:56"
"şimdi çıkalım mı?"
"eşyalar?"
"doğru. hepsini toplayamayız yoksa kaçış planı yarına kalır"
"birkaç tane eşya alalım yeter ya"
"haklısın. hadi hazırlanalım o zaman"
"tamamm"
yarım saat sonra artık hazırdık sadece telefonu ve şarj aletimi odada unuttuğum için biraz geçiktik ama eninde sonunda çıktık.
"SONUNDA KURTULDUKK!" Daisy bir anda bağırınca korkudan sıçradım
"lan ne bağırıyon gece gece salak saati söyle"
"04:58"
"sabah okul var gidicek miyiz peki?" sordum
Kelly başıyla onaylarken Yeşimde "gitsek iyi olur" dedi.
"bencede"
saat 06:19 olduğunda kızları uyandırıp bi kafenin tuvaletine girip kıyafetimizi değiştirdik.
ben "heh güzel oldu. kıyafetleri katlayın çantaya sığsın" dedim
"katladık bilee" diyerek Daisy güldü
okul saati yaklaşımca okula doğru yola koyulduk. üçümüzde aynı sınıfta olduğumuz için derste sık sık sohbet ediyorduk.
"bizim yakın bi' zamanda okuluda değiştirmemiz gerek" dedim
Kelly'de "neden?" diye sordu
"e Arzu da burda okuyor ve bizi bu okuldan bula bilirler. hatta yarına kadar konuşucam müdürle" ben Kellynin sorusuna cevap verirken hoca sessiz olmamız için elini masaya çarpıyordu.
2 ders sonra Daisy, Kelly ve ben müdürün odasına girip okul değiştirme işlemlerine koyulduk. sonunda kurtuluyorduk bu pis yerden. okulumuz çok eskimişti. koleje gidicek paramız ve zekamız olmadığı için filmlerdeki gibi kolejlerde okuyamıyoruz. ama sıradan normal ve bi' o kadarda güzel okula kaydolduk. hatta yatılı kala biliyorduk. buna üçümüzde sevinirken erkek ve kızlar aynı odada kalabildiğini öğrendik.
"of erkek ve kızların aynı odada kalması şart mı yaa" Kelly sinirli bi şekilde mırıldanırken bend ecevap olarar "olsun yinede kalıçak bi yerimiz var. hiç yoktan iyidir"
"haklısın" dedi Kelly
kıyafetleri her öğrenciye özel olarak ayarlanan okul dolaplarından birine katlayıp koydum ve yemekhaneye girip biraz yemek aldım. sonrada odaya geçip yatağıma uzandım. saat 23:46-ydı. artık uyumalıydım. dün yaşananlar yüzünden çok yorgundum. üzerimdeki bu yorgunluğu atmam gerekiyordu. hemen son olarak instagrama girip gelen mesajları okudum sonrada uykuya daldım.
sabah gözlerimi açtığımda ilk olarak telefonuma gelen bildirimleri inceledim. saat 07:30-du. okulun içinde olmama rağmen derse yine geciktim. neyse derse girdim ilk ders edebiyattı en sevdiğim ders bu arada. ilk ders baya güzel geçti hoca çok hoş genç bi kadındı. tanıştık falan. ders bittikten sonra ben biraz dışarı çıkmak istedim. Kelly ve Daisy'e beni beklememelerini söyledim sonrada dışarı çıkıp biraz gezdim. en son bi markete girip kendime bişeyler aldım ve parkta oturup atıştırdım. biraz yalnız kalmak istiyordum. sonra telefonumu açıp instagrama girdim. arkadaşım mesaj yazmıştı.
"naber"
"yarın buluşalım mı?"mesajları okuyup 2 dakika düşündüm. sonra teklifini kabul ettim.
"olur"
"saat kaçta ve nerde""saat 16:30-da ve sizin okulun önünde"
"tamam" dedim ve eve doğru yola çıktım.
sabah erken uyanıp çantamdan makyaj malzemelerimi alıp okulun tuvaletine girdim ve makyaj yapmaya başladım. sadece kapatıcı rimel ve hafif ruj sürdüm. sonra kıyafet seçmeye başladım. kırmızı büyük kazak üzerine beyaz mont altınada siyah pantolonumu giyindim ve saçımı tarayıp açık bıraktım. Kelly ve Daisy'e dışarı çıkıcağımı söyledim ve çıktım. saat 16:15 olduğunu gördüğümde biraz parkı gezdim. 15 dakika sonra onu gördüm. Daren. 4 yıldır aşık olduğum çocuk. 4 yıldır neyi bekledim niye bekledim bilmiyorum ama ona açılmaya hazır olduğumu düşünmüyordum.
"nasılsın güzellik" diyerek gülümsedi yanıma gelirken
"iyiyim sen nasılsın"
"e iyi bende"
"nereye gidelim?"
"bilmem. gezelim bence. sohbet ederiz ayrıca"
"olur"
birkaç dakika sessizce gezdik. hava durumunda bugün yılın ilk karı yağıcağını gösteriyordu. bende yılın ilk karı yağdığında ona hislerimi söylemek istiyordum. dakikalar süren sessizliğin ardından Daren "sana bişey sorucam" dedi
bende "sor bakalım" dedim
"eğer erkek olsan ve bi kıza aşık olsan ona aşık olduğunu nasıl söylersin?"
"oha bu nasıl soru lan"
"hadi ama"
"dur düşüneyim. yani bence ben olsam kızın hoşlandığı şeyleri öğrenirdim yakın olmaya çalışırdım ve en sonundada söylerdim"
"hmm"
biraz yürüdükten sonra karşımda annemi gördüm.
"olamaz"
"noldu"
"kaç" diyip Darenin elini tutarak koştum.
_________________________________
selaaammmmmmmm. bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın asklarimm biraz uzun yapmaya çalıştım ve sıkıcı olmaması için baya düşündüm ortaya bu çıktı umarım beğenirsiniz oy vermeyi unutmayın bebeklerimmm baybayyyy<33