Mierra 18 yaşına gelmiş annesinin ölümünün üzerinden 12 yıl geçmişti babasına karşı öfkesi bir gün bile durulmamis daha da harlanmisti çünkü babası annesini öldürmekle yetinmeyip mierra yi evlendirmeye çalışmıştı o zamanlar 16 yaşında yaşında olduğu için evlendirememisti
Ve şuan 18 yaşında olduğu için birini bulmuştu. herlon krallığının büyük varisi Kaius kendisini gram sevmedim o beni seviyor gibi ama aşk tan önce babamı oldurmem gerekiyor hem zaten babam ölürse kaius la evlenmeme gerek kalmaz istediğim kişiyle evlene bilir dim neyse bunları zaten olacak şimdi her gün yaptığım gibi anemin mezarına gitmem gerek her gün gizlice gidiyorum çünkü babam denilen ama aslında öldüreceğim şahıs gitmeme izin vermiyor yine simsiyah bir şekilde giyinip arka bahceden çıktım yağmur çiseliyor du daha hızlı yurumeye başladım zaten mezarlık çokta uzakta değildi mezarlığa vardığımda da annemin mezarinin uzerindeki çiçeklerin solduğunu gördüm onları aldım ve yeni çiçekler koydum daha sonra hep yaptığım gibi mezarının baş ucuna oturdum onu öptüm yaklaşık 1 saat kadar orda durduktan sonra kalktım krallığa dönmem gerekiyordu yokluğumu ogrenirlerse mavholurudm bu yuzden yola koyuldm aslında bir atim var ismi ay her gün onla geliyorum ama bugün yağmurun altında yürümek istedim krallığa geldiğimde ağzım açık kaldı çünkü Kaius buradaydı.
Ne zaman gelmişlerdi niye gelmişlerdi bunuda bilmiyordum ama yoklugumu anlamışlar miydi arka bahceden kimsenin görmediğinden emin olup oda çıktım ve baş yardımcım sin 'i çağırdım "sin benim yokluğumu anladılar mı??"sin her gun annemin mezarına gittiğimi biliyordu benden sadece iki yaş büyüktü bu yuzden çok iyi anlasiyorduk "hayır efendim
Dris krallığı 'nin kralı babanizla konuşmak istemiş bu yuzden sizi çagirmami emretmediler"" tamam bana guzel bir elbise ver"sin mavi heryeri gri simle kaplı Bir elbise verip odadan çıkmıştı aceleyle giyinip saçlarımı duzlestirdim ve bende çıktım aşağıda dris krallığı nin kralı ve iki varisi Kaius ile zein 'i gördüm babamla konuşuyorlardı beni görünce selam verdiler bende onlara selam verdim ve oturdum babam kızım dris krallığı 'nin varisleri kaius ile zein'i kralligimizi gösterir misin bunu hiç istemiyorum ama mecburudm bu yuzden babama "tamam" dedim ayağa kalktım ve benimle birlikte zein de kalktı kaius ise "emredersiniz" dedi ve ayağa kalktı ilk önce ön bahçeyi gezdiricektim kaius yanımda zein ise arkamdaydi ön bahçeye doğru yürüdüğümüz sirada kaius bana şok olacağım birşey söyledi "seni her gün takip ediyorum annenin mezarına gidiyorsun beni hiç farketmedin bugünde gördüm buraya gelirken gördüm ve babama seni çagirmamamiz gerektiğini söyledim oda ustelmedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıçların Efendisi
Fantasy6 yaşında küçücük bir kız çoğunun gerçek lerle yüzleşmeyi öğrenmesi ve hayatina suikastçı olarak devam etmesi ile aşk denilen duyguyla tanışması ve hayatında kaldığı en zor mucadelenin icinden çıkmaya çalışmasi