"Jimin..." - mondta Jungkook, de nem hagyta, hogy befejezze a hozzá futást, mert rávetette magát és éhes csókba rántotta a nyakánál és a hajánál fogva.
Jungkook annyira megdöbbent, hogy megdermedt, amikor Jimin az ajkait összepréselte, elnyelve a fél arcát azzal az erővel, amivel csókolta. A fenébe, ez csodálatos érzés volt, a legjobb, amit valaha is éreztem, különösen, amikor Jungkook remegő kezei összekulcsolódtak. a dereka körül, még közelebb hozva őt a testéhez, miközben a nyelve szinkronban kezdett mozogni Jimin nyelvével, mindketten elolvadtak, lezuhantak, és nem tudtak megállni egy örökkévalóságig.
"Wow!" Suttogta Jungkook, amikor egy rövid pillanatra visszahúzódott, hogy levegőt vegyen. "Jimin meg akartam kérdezni, hogy meg tudsz-e bocsátani..."
De Jimin csak visszahúzta őt egy újabb hosszú, éhes, nyitott szájú csókba, képtelen volt elengedni, abbahagyni, hiszen úgy hiányzott neki Jungkook ajka, mint az oxigén.
"Azt hiszem, ez azt jelenti, hogy igen" - Jungkook erősen elpirult, amikor Jimin egy kis távolságot hagyott az arcuk között, még mindig olyan szorosan tartva őt.
A többi diák hangja elérte őt, és hirtelen olyannyira zavarba jött az ellenőrizetlen vonzalom kitörése miatt, hogy elrejtette az arcát Jungkook mellkasába.
"Um osztály! Park! Elég volt! Még nincs vége az órának!" Kiabált Mr. Seokjin.
"Jin, engedd el Jimin-t az iskolából mára. Én állom, édesem."
"Mi?" Jimin és Jungkook megfordultak Taehyung kacér hangját hallva.
Seokjin úr mélyen elvörösödött.
"Ezt... ne a diákjaim előtt..." - mondta, amikor a lányok visítani kezdtek. újra.
"Szégyelled magad a barátod miatt?" Kérdezte Taehyung szemöldökét felvonva.
"Te és Seokjin úr? Hogyhogy? Mikor?" Jimin annyira megdöbbent, hogy képtelen volt összeszedni az állkapcsát a földről.
"Akkor akadt meg a szemem rajta, amikor az osztályod Jungkook cégéhez jött látogatóba, kiderült, hogy ő is egyedülálló" - mosolygott Taehyung jelentőségteljesen, amikor úgy tűnt, hogy Seokjin úr füléből bármelyik pillanatban füst szállhat ki.
"Oké, oké Park, van egy szabad napod. Te pedig Tae, majd otthon beszélünk" - halkította le a hangját Seokjin úr.
"Alig várom" - kacsintott Taehyung, miközben Jimin még mindig olyan döbbenten állt.
Hogy Taehyung és az osztályfőnöke?
Seokjin urat annyira frusztrálták a lányok, akik a szexi barátjáról kérdezősködtek, hogy elkezdett kiabálni a diákoknak, hogy menjenek vissza az osztályba.
"Tae, miért nem mondtad még el nekünk?" Kérdezte Jungkook bosszúsan.
"Um... az... igen, Suga, takarítsuk fel ezt az egészet" - Taehyung mélyen elvörösödött, amikor lehajolt, hogy összeszedje a virágszirmokat, amikor Jimin túljutott a sokkon, amikor eszébe jutott, hogy valójában épp most csókolta meg Jungkookot.
"Hm..." - pirult el, miközben felnézett a férfira, aki még mélyebben a karjába húzta.
"Mehetünk?" Kérdezte Jungkook a szemébe nézve.
"Hova?"
"Az én házamhoz."
Jimin arcára viharzott a forróság, a bensője hirtelen kicsavarodott.
" Vagy akarod kezdeni... Nem is tudom, édes csókokkal és randevúkkal" - pirult el Jungkook. "Nekem mindkettő egyformán oké."
"Megyek, hozom a cuccaimat az osztályból" - mosolygott Jimin, szorosan átölelve a férfit, arcát Jungkook mellkasához simítva.
Túlságosan hiányzott neki ahhoz, hogy aranyosan és kedvesen kezdjen neki, és végre látni akarta, amire már olyan régóta vágyott.
"Jimin menjek a könyveidért és a hátizsákodért?" Jungkook kuncogott.
"Nem, már megyek is, csak hadd öleljelek meg még pár másodpercig" - suttogta Jimin.
"Egész hátralévő életedben megölelhetsz, nem megyek sehova. Teljesen a tiéd vagyok" - csókolta meg Jungkook a homlokát, miközben Jimin kitört a boldogságtól.
-
A villa nagy, kivilágított csarnoka soha nem tűnt szebbnek, mint amikor két órával később beléptek. Jimin Jungkook oldalához simult, képtelen volt elengedni, a férfi pedig a hátizsákját cipelte, ami olyan aranyos gesztus volt.
"Jeon úr... ó, Jimin úr! Annyira örülök, hogy újra látom!" - esett be az inas, aki mindig is a szemkötőt adta neki, és az egész arca felragyogott Jimin láttán. "Nagyon hiányzott nekünk, Jeon úr már nem ugyanaz a munkaadó volt nélküled."
Jimin felnézett a férfira, Jungkook tényleg ennyire idegesítő volt... nélküle a dolgozóinak.
"Növelned kell az erőfeszítéseidet" - kuncogott Jimin Jungkook oldalát bökdösve.
A férfi elpirult, és megrázta a fejét.
"Megjegyeztem" - motyogta kacsintva.
"Nem akarom, hogy másnap reggelig bárki is megzavarjon" - Jungkook hanglejtése megváltozott, amikor a komornyikra nézett.
A férfi bólintott, próbálva elrejteni a jelentőségteljes kuncogást.
Másnap reggelig, Jimin bőre bizseregni kezdett, mivel éppen dél volt, így nem tudta kivárni, hogy mit csinálhatnak másnap reggelig, de Jungkook a lift felé húzta, majd végig a folyosón a hálószobájáig.
A mackó és a baseball játékos szobra, amit tőle kapott, még mindig az éjjeliszekrényen volt Jungkook asztala és néhány céges papír mellett, és Jimin szíve egy kicsit ugrált, mert ez olyan szép volt.
"Új telefonszámom van, remélem, ezúttal nem blokkolsz és nem jelentesz fel."
Jungkook felvonta a szemöldökét, így Jimin elpirult.
"Mérges voltam rád. "
"Megérdemeltem. Valahogy nem érdemlem meg, hogy megbocsáss, de tényleg nem tudok nélküled élni" - komolyodott el Jungkook, amikor Jimin érezte, hogy a szívverése szaporábbá válik.
"Én sem tudok nélküled élni" - motyogta. "Megpróbáltam, de nem igazán élhetek."
"Én is", Jungkook közeledett hozzá, meleg tenyerét az arcára helyezve, és Jimin teljesen elolvadt, úgy érezte, mintha visszarepült volna az időben az első közös estéjükre, a teste remegett, mivel teljesen új volt látni azt a gyönyörű férfi közvetlenül előtte, miközben így megérintették.
Köszi,hogy elolvastad♡
CITEȘTI
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
DragosteAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...