👇🥒🖕

6 2 29
                                    

Bir gun bir sahabe yılan çukurlu topraktan çıkıp ormanın derinliklerine kurbağa çiftleşme sesi operası dinlemeye gitmis.
Kendini çok bitkin ve yorgun hissediyormuş bu nedenle operayı sadece 2 dakika dinleyebilmiş.Ama bu dinlediği 2 dakika ona birçok şey katmış...

Yolda yürümüş yürümüş artık okadar çok bitkin düşmüs ki yolun ortasında bayılı vermis ne bir yoldan geçen varmış nede bir uçan toz...Kendi halinde bayıla süzüle yapışmıs beton yolun ortasına.

Saatler geçmişte geçmiş artık sersemce yavaş yavaş ayılmaya başlamış gözlerini açtığında etraf zifiri karanlıkmış biraz ürkmüş ama kendini daha iyi hissediyormuş bitkinliğinin tek sebebi uykusunu yeterince iyi alamamasıymış.

Ayağa kalkıp yırtık çorabıyla yürümeye başlamış ayağında papuç olmadığı için ayaklarına hep taşlar vuruyormuş ve ayakları taşa vura vura yirilenip 45 numara üstüne çıkmış.

Ama elbette ki böyle birşey olma ihtimali yok çunku bu sahabe bir yılan ve yılanların 45 numara ayakları olmaz.Bu sadece onun hayali...

Yılan pinar sahabesi yolda sürüne sürüne gidiyormuş biraz susanmış ve tazekli b#k çukurundan su içmeye gitmis oraya giderken kuyruğu taşa sıkışmıs birden çığlık atmaya başlamis

"AYYH IMDATT KURTARIN BENI LUTFENN!!"

ciglik sesleri daha da yukselmis ve uzaktan bir MAYMUN ona yaklasmis.Yilan pinar biraz urkmus ama hemen yardim istemiş bunun ustune iyi niyetli MAYMUN ona yardim etmis😇

Bir tasin ustune oturup sohbet etmeye başlamislar

"merhaba canikom! adin nedir buralarda ne işin var nasil sikisti kuyrugun o tasin altina?"

"slm cnm ben susadigim icin surdaki yerden su icmek istemistim  birazcik"

"ah akilsiz yilan orada su yok ki orada b#k cukuru var içseydin boğulurdun dur ben sana su vereyim hemen"

"cok saol kardes adin nedir bana boyle yardim ediyorsun iyi bir MAYMUNA benziyorsun"

"benim adim MAYMUM RIGEL"

boylece birbirleri ile tanismislar ve sevgili olmuslar birden yilan pinar maymun rigeli opmus ve o gunden sonra evlenme karari almislar.

TAKI O SOGUK GECEYE KADAR...

Iyi gozuken MAYMUN RIGEL bir gun aksam saati yasadiklari magarafa cetrefilli yilan pinari bogazindan tutup öldürmüş.

Nedeni ise;

Yilan pinar evvel zaman önce arkadaşı sinsirella nin muthis kitabina laf atip bas karakterini maymuma benzetmesiymis ve bunun öcünü de MAYMUN RIGEL almis.AFFERIM SANA MAYMUM RIGEL🎀🎀💝

Mutlu son🐆😜😜🐍🐍🐒

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILAN PİNARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin