Denizin kıyısında,kumların üzerinde otururken kalkıp içeceklerin olduğu bara ilerledim.Gündüz vakti içmeyecektim.O kadar da deli değildim.
Yani.Şimdilik.
Çalışana siparişimi verdikten sonra beklemeye başladım.3-5 dakika sonra içecek hazırdı.Parayı uzattıkdan sonra buz gibi olan Cool lime'yi elimin arasına alıp ilerlemeye başladım.
Kime ait olduğunu bilmediğim bir şezlonga oturup beklemeye başladım.
Hava çok sıcaktı.Fakat bu benim çok hoşuma gidiyordu.Kış ayını sevmiyordum.Nedeni ise,sokak hayvanlarının yağmurun,karın altında yaşıyor olmasıydı.Tabii buna sokakta yaşayan insanlarda dahil.
Ben hiç yokluk çekmemiştim.Babamın iki büyük oteli ve şirketi vardı.Bu otellerde sınırsız kalabiliyordum.
Chaeyoung,Jisoo,Jennie benim en yakın arkadaşlarımdı.Onlarız bu otel hiç çekilmeyeceğinden her yaz onları otele davet ediyordum.
Onlar üniversite sınavından geçtiği için okul okuyorlardı.Ben ise babamın otelinde gün boyu kıçımı düz yapana kadar 1.80 uzanıyordum.
Chaeng ile liseden beri arkadaşız.Onun ile saçma sapan işler yaptığımızdan bütün okul bizden nefret ediyordu.
Boğazımıza kadar boka batmış durumdaydık.Bir gün gene kavga ettikden sonra bizi ergen salaklar çıkışa davet etmişti.Bizde çok olgun davranarak tabii ki kabul etmiştik.Son ders göt korkusundan tuvalette ağlarken Jisoo ve Jennie ile tanışmıştık.Onlar bizden büyüktü.
Ben lise sonunda bir çocuğa aşık olmuştum.Ben onu görebilmek için okulu dolaşırken,o beni hiç bir zaman fark etmemişti.Çünkü çok yavşak ve çapkın biriydi.Okuldaki tüm güzel kızları elden geçirmişliği vardır.
Günümüze gelecek olursak,ondan hala hoşlanıyordum.Takıntıydı bu.Bunun farkındayım.
Kızların gelmesini bekliyordum.İçtiğim
Cool lime'yi kucağıma bırakıp telefonu elime aldım.Nerede kaldıklarını soracaktım.Denizin kıyısından bir ses duydum.
Duymam ile kafamı çevirdim.Çünkü bu çatlak kız Chaeng'ın sesiydi.Kahve rengi saçlarını iki kulak yapmış,üzerinde mavi crop ve kot şort vardı.Daha diğerlerini görmeden direk ayağa kalktım.İçeceğim üzerime dökülmüştü.
"Hassiktir." Şortuma ellerimi gezdirdikten sonra bunun önemli olmadıgını anlamıştım çok şükür.Şu an hemen koşup Chaeng'ın üzerine atlamak istiyordum.Up uzun bacaklarım ile beni bekleyen 3 arkadaşıma doğru koşmaya başladım.
Chaeyoung beni kürek gibi kollarını açmış bekliyordu.En önde olduğu için ilk ona sarıldım.Ee şey yani ATLADIM.Chaeyoung nefessiz kalmış olacak ki,
alttan alttan bağırmaya çalışıyordu.
"Ağagag! Sizi özlemişim." Diye bağırıp
Jennie'ye sarıldım."Bizde seni özledik Lili'm." Jennie ile uzun uzun sarılırken
Jisoo sıfır tepki ile bizi izliyordu.Bunu yapmasının nedeni ise vedaları ne kadar sevmiyorsa,kavuşmayıda bir o kadar sevmiyordu.Çünkü Jisoo bizden büyük olduğu için bize hep anne edası ile yaklaşmıştır.Bize en akıl verende odur.Ağlamayı sevmez.Onu sadece bir kere ağlarken gördüm.O da babasının vefatında.
Ona dolu dolu bakarken,"Gel buraya." Diyip kollarını iki yana açtı.Onun ile bir dakika kadar öyle durduktan sonra gurup sarılması ile sonlandırdık.Chaeng hala ağlıyordu.Şunu söylemeyi unuttum sanırım.Chaeng namı diğer Rosé aramızdaki en duygusalıydı.Ota boka ağlayıp gülüyordu.
★
Chaeng ve Jennie'nin isteği üzerine otelin lokanta kısmına gelmiştik.Chaeng bavulları bile odaya çıkarmamızı bekleyememişti.'Açlıktan ikinci evreye geçtim.'Diye bağıra bağıra apar topar lokanataya koşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUMMER SUN {TAELİCE}
FanfictionKonserde delicesine eğlenirken bizi izliyen bir çift göz vardı.Fakat o gözler bana değil başkasına kaymıştı.