[Gun Atp']
Sabah kalktığımda okula gitme isteğim gitti, Off Jumpol'dan bıktım artık.
Off Jumpol fazla ileri gitmeye başladı bana da okuldakiler gibi zorbalık yapıyor ama bu artık fazla...
Zengin bir aileden geliyor ve aynı zamanda okulun en yakışıklı erkeklerinden biri, bunu kötüye kullanıp diğerlerinede zorbalık yapıyor.
Bu durum beni rahatsız ettiği için ses çıkardım ama keşke böyle bir hatta yapmasaydım, diyorum kendi kendime.
Haklıyken hiç bu kadar, haksız bir duruma düşmemiştim... Off Jumpol ve diğer arkadaşları okula giderken benimle gidiyorlar, niye mi?
Beyefendinin canını çok sıkıyormuşmuşum da, diye benim okula gelip, gelmediği mi takip ediyorlar.
Bu durumu okul müdürüne niye bildirmediniz?, dediğinizi duyar gibiyim.
Okul Müdürü, Off Jumpol'un babası okulumuza en çok yatırımı yapan velilerden, bu nedenle; Off Jumpol'a herhangi bir şey yapamıyor... Yaparsa en büyük yatırımcısını kaybeder.
...
Telefonun zil sesiyle uyandım, yatakta doğrulup masanın üzerindeki telefona uzandım ve gelen bildirimlere baktım... "Off Jumpol'dan 25+ Mesaj mı?" Dedim kendi kendime.
Bu kadar önemli ne olabilirdi ki?
Off Jumpol
- Bugün okula gelicek misin??
- Hadii cevap ver.
- Çocuklar seni bekliyor!!
- GUN CEVAP VER!!
- heyy, hadi cevap ver.
.
.
.+ Ne var?
- Sonunda
- Hemen kapıya çık.+ tm.
Camdan dışarı baktığımda, Off Jumpol ve arkadaşları dışardaydı yanlarından siyah bir Jeep vardı.
Yutkundum, hemen üstümü değiştirdim, saçımı taradım, çantama ihtiyacım olan -defter,kalem kutusu, su- koydum ve çantayı sırtıma taktım merdivenlerden aşağıya indim.
Kapıya doğru yöneldiğimde telefonum çalmaya başladı.
- Alo.
- Alo, Gun!
- Ne oldu, Phuwin?
- Off var ya?
- Evet??
- O...
Telefon kapandı ve kapıyı açtım, Off beni görünce gülümsedi. Force'u yanına çağırdı ve kulağına bi'şeyler söyledi.
Ben hâlâ Phuwin'i merak ediyordum, Off'un yanına gittim. Off omuzumdan tuttu, kapıyı açtı ve eliyle içeriyi gösterdi: "Kısa boy bin." Dedive diğerleri kahkaha attılar, göz devirdim ve arabaya bindim.
Arkaya oturdum ve sağ tarafıma Pond, sol tarafıma Jimmy oturdu ve kollarımdan beni tuttular.
Off ise şoför koltuğuna oturdu, yanına da Khoa oturdu.
"Kaçıcağımı mı sanıyorsunuz? Bu durumdayken!" Dedi ve kolumu çekiştirdim, Pond gülümsedi.
"Off bunla niye uğraşıyoruz?" Dedi Jimmy, Off göz devirdi " Bu bücür ile uğraşmak zevkli." Dedi ve sırıttı.
"Phuwin'i arayabilir miyim?" Dedim, "Phuwin mi??" Dedi Pond ve telefonunu çıkardı.
"Evet, Phuwin. Bu seni niye şaşırttı Pond?" Dedim ve sırıttım. Pond yutkundu ve alt dudağını ısırdı "Boşver." Dedi Pond.
"Her neyse, arayabilir miyim?" Dedim, Off telefonunu eline aldı "Zaten geldik." Dedi ve Güneş gözlüğünü taktı.
Arabayı okulun önünde park etti, kapıyı açtı ve beni arabandan indirdiler hâlâ kollarımı tutuyorlardı.
Okuldaki bi'kaç kız ve erkek etrafımıza dolandı ve Off'a övgüler yağdırdılar. Off umursamadı ve telefonunu eline aldı, biriyle konuşmaya başladı.
Kalabalığın arasında bi'anda Phuwin ile First çıktı, yanıma koştular ve Pond elini kaldırıp durdur. Phuwin göz devirdi ve: "Ne bok olduğunuzu sanıyorsunuz?" Diye bağırdı Phuwin, Pond kaşlarını çattı "Evet, sizi ilgilendirmez." Dedi ve ilerlemeye çalıştılar.
First "Khoa nerde?" Dedi Pond'a, "Off'un yanında kör..." Daha cümlesini tamamlamasına izin vermeden, First Pond'un özel bölgesine tekme attı.
Jimmy, Pond'a bakarken aralarından kaçıp gittim... Off telefonu kapattı ve peşimden koştu.
First kolumdan tuttu ve koşmaya başladık, Phuwin Off'u durdu ve "Gun'dan hoşlanıyorsun dimi?" Dedi o anda First ile durup, arkamıza baktık.
"Ne!" Diye bağırdım, Off bana baktı daha sonra Khoa'ya baktı. Khoa kaşlarını kaldırdı daha sonra bize baktı.
"Ne saçmalıyorsun?" Dedi Off , Phuwin telefonunu çıkardı ve bir ses kaydı dinletti.
[Ses Kaydı]
"Abi, ben bu çocuğa aşık oldum,bakışları hareketleri beni çok etkiliyor amk. Söylediği laflar çok cesurca be etkileyici, onunla ilgili herşey ilgimi çekiyor Khoa."
...
[Bölüm sonu!!]
Vote ve Yorum atmayı unutmayın
🪩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why (+18) | OffGun
FanfictionYasa dışı yollarla yapılan, bir araba yarışı düzenleyen, okulun popüler çocuğu ve zorbası 'Off Jumpol Adulkittiporn' bir lise öğrencisidir. Okulda aşık olduğu 'Gun Atp' sürekli okulda, okul dışında zorbalık yapar... Yan Çiftler: FirstKhao , JimmySea...