70.

135 12 0
                                    

'We zijn er,' Zegt Farid terwijl hij de auto stil legt. 

'Eindelijk, wat duurde het lang.' Alyssa opent de deur van de auto en stapt uit. Ze kijkt om zich heen en kijkt dan naar Farid. 

'Waar zijn we?' Farid kijkt ook rond zich. 

'Het moet hier ergens zijn, volgens Fouad moet het niet zo ver meer zijn.' 

'Ben je zeker dat je niet verkeerd zit? Want ik zie hun auto's niet.' Alyssa wandelt naar Farid toe en kijkt nog een keer voor de zekerheid rondom haar. 

'Kom, jij moet mij vertrouwen. Je bent met mij, wat kan er mislopen.' Alyssa glimlacht meteen na zijn woorden. 'Alé, bij deze zal ik jou blindelings vertrouwen.' Glimlacht Alyssa goedkeurend en ze haakt haar arm in die van Farid. 

'Kom, laten we vertrekken, zodat we niet te veel missen.' Zegt Farid. Hij wandelt samen met Alyssa door. Alyssa die een hele gesprek begint met Farid en Farid die enkel naar haar levensverhalen luistert die als maar geen einde kennen. 

'Dit is gewoon een park, Farid, ik denk echt dat we verkeerd lopen.' 

'Maar nee, Alyssa, wees eens niet zo onzeker, we lopen niet verkeerd, we zijn hier al eens geweest. We moeten door het park lopen om te komen bij het restaurant.' 

'We konden eigenlijk gewoon afspreken in jouw restaurant, daar is het ook mooi hoor.' 

'Er is niets mooier dan mijn restaurant.' Lacht Farid. Meteen lacht Alyssa ook. 'Kom, loop door, jij en jouw ego die door het plafond schiet.' 

Farid lacht en wandelt samen met Alyssa verder. 

'Oh, Farid, oh my god,' Alyssa laat Farid meteen los. 'Farid, kijk-' Wijst Alyssa meteen. 'Er is een huwelijksaanzoek!' Wijst Alyssa met een zeer brede glimlach. 

'Kom- kom misschien zien we nog iets!' Ze grijpt Farid bij de hand en trekt hem terwijl ze haar stappen versnelt. Ze laat Farid zijn hand los wanneer ze niemand ziet staan. De lichtjes, de kaarsen, de rode loper alles stond er. 

'Denk je dat het voorbij is of moeten ze nog komen?' 

Farid kijkt om zich heen en heft zijn schouders op. 

'Ik heb geen idee, Alyssa.' 

'Wacht- ik ga hier een foto van trekken, dit is te cute,' Zegt Alyssa. Ze grijpt haar telefoon uit haar tas en trekt meteen een foto van de hele versiering. 

'Vind je dit niet schattig, Farid?' 

'Weet je hoe jouw foto mooier zal worden?' Hij wandelt naar de rode loper. 

'Farid! Wat doe je?! Ga daar weg!' 

'Niemand ziet ons toch.' Zegt hij terwijl hij naar het midden loopt waar er een hart gevormd is met kaarsen en lichtjes en verschillende rozen. 

'Farid, doe normaal, dit is niet van ons.' Doet Alyssa teken om hem daar weg te krijgen. 

'Trek jij gewoon een foto, jouw foto is mooier als ik erop sta.' 

'Farid, doe normaal,' Sist Alyssa. 

'Alyssa, trek nu gewoon en foto.' 

'Je bent echt erg,' Ze possioneert zich om een foto te trekken en schudt haar hoofd. 

'Oké, ik heb hem getrokken, kom daar nu weg.' 

'Nee, nee, ik denk dat mijn pose niet goed was, laat me doen alsof ik dit georganisseerd heb.' 

'Farid, doe normaal, alsjeblieft, straks komen die mensen en heb je alles verpest.' 

'Ik iets verpesten?' Hij fronst zachtjes zijn wenkbrauwen en schudt zijn hoofd. 

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu