Sakura , Tsunade buluşmak için evine doğru gitmeye başlar.
Sakura'dan :
Chunin sınavının ikinci aşamasını başarlı bir şekilde geçtiğim için bu mutluğumu Tsunade ile yaşamak için yanına doğru gidiyordum. Tsunade dün meşgul olduğu için onu görememiştim. Ancak bugün dinlenme günü olduğu için rahat bir şekilde Tsunade ile konuşabilecektim.
Tsunade'nin evine vardığımda tam kapıyı tıklacağım sırada kapının zaten açık olduğunu farkettim. Bunun üzerine kapıyı yavaşça iteleyerek içeriye girdim.
İçeriye girdiğimde Tsunade ve Jiraiya'nın konuşmalarına istem dışı kulak misafiri oldum.
Tsunade şaşkın bir şekilde "Kurenai artık bir ninja değil mi ?" diye sordu.Jiraiya "Hayır , aldığım duyuma göre öğrencisi Hinata'yı babasının elinden kurtarmak için Naruto , Kiba ve Shino'yu gizlice Hizashi'nin evine girmesi için görevlendirmiş. Bu planda başarısız olunca Hizashi şikayetçi olmuş. Bunun üzerine de Minato , Kurenai'nin ninjalık kariyerini bitirmiş." dedi.
Jiraiya'nın söylediklerinden sonra aynı Tsunade gibi bende şaşkınlığımı gizleyememiştim. Aradan sadece 1 gün geçmesine rağmen bâya büyük olaylar olmuş.
Tsunade üzgün bir şekilde "Kurenai için üzüldüm. Ama benim anlamadığım kısım Kurenai neden Hinata'yı babası Hizashi'den kurtarmaya çalışıyordu ?" diye sordu.
Jiraiya "Hinata chunin sınavında çeyrek finallere yükselemediği için Hizashi deliye dönmüş. Biliyorsun Hyuga klanı tamamen başarıya odaklanmış bir klan olduğu için başarısızlıkları kabul etmiyor. Hinata'nın bu başarısızlığının cezasını vermek için de Hizashi yola koyulmuş. Kurenai'de endişelendiği için de böyle bir plan yapmış. Aldığım duyumlar bu yönde" dedi.
Tsunade "Düşünüyorum da hiçbir klan Senju klanı gibi olamayacak. Hem Uchiha hemde Hyuga klanı baya güçlü klanlar ancak bu klanlar başarısızlığı kabul etmiyor. Ancak Senju Klanında başarısızlığa uğrasak bile bunu olgunlukla karşılayıp güçlenmek için elimizden geleni yapıyoruz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
ФанфикAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...