1865 . Magyarország
Egy hatalmas telek , közepén egy fehér házzal vörös cserép a tetején . A ház el volt kerítve egy nagy körben a többi részén búza volt ültetve . A ház elött egy kisebb hinta volt felszerelve egy nagy tölgyfára . A ház mellett volt egy kutyaház a kutyának .
Egy tizenhat éves lány hintázott a hintában . Barna haja és zöld szeme . Egy fehér pulcsit viselt egy farmernadrággal . A pulcsi alatt volt egy fekete póló. A lány neve Imes volt .
Boldogan hintázott amíg meg nem látott egy szempárt . A szem vörösen világított a kutyaház alatt . Imes nem szólt senkinek se anyukájának sem apukájának sem tesvérének sem . Oda ment a szempárhoz . Látta hogy az nem csak valamilyen állatnak a szeme . Egy szürke porfelhő szinte mint egy tornádó . És az berántotta a kutyaház alá . De ahelyett hogy föld lett volna a kutyaház alatt , egy hatalmas gödör volt, fáklyákkal volt megvilágítva a " szörny ',, vezette és ahelyett hogy a végén szétplaccsanna szépen a talpára érkezett minta pihe könnyű lenne . A szörny meg nyomott egy Imes számára ismeretlen dolgot egy karórának nézett ki .
Mintha átváltozott volna a ' szörny,, . Egy férfi lett belőle . De mielőtt bármit is csinálhatott volna , Imes gyomor szájon ütötte.
- Andru : Auuu! Várj ne !
Imes elkezdte ütni verni ott ahol érte.
- Imes : Ki vagy ? Miért cibáltál le ide ?
- Andru : Válaszolnák ha nem ütogetnél Imes .
- Imes : Honnan tudod a nevem ?
- Andru : Kérlek várj elmondok mindent csak várj .
Imes:oké
Andru: szóval ..... ez a közösség segít má...
De Andru nem tudta befejezni mert Imes félbeszakította.
Imes: nem vagyok elmebeteg.
Andru : Tudom. És nem is mondtam soha . Ez a közösség segít másoknak, akinek segíségre van szüksége . Nem egészen emberekről beszélünk szóval pont ezért akartunk beszervezni valaki fiatalabb embert.*
És itt kezdődött ez a családi szokás . Mindenkit felvettek ide . De pontosabban miről is van szó ?
Emily , Imes ük ük ük ük ük ük unokája. Emily tizenöt éves volt , vörös hajú lány, zöld szemmel , szeplős.
Már csak tíz perc és tizenhat éves . Akkor tölti be a tizenhatot . Már várta hogy állást kapjon a SNE-be . (Segítsünk nekik együtt) 3 perc ... 1 perc ... 10 másodperc... 3 ... 2 ... 1 ...
És akkor bemehetett a hadiszállásra . (Ami ugyan ott volt mint mikor Imest beszervezték) Le ugrott a mélybe . A "gödör" tíz méter méllyen volt . Emilynek nem fájt mert már feltaláltak a antigravitáció-generátort és ezért pihe könnyűn érkezett le . A főhadiszállás egy kerek terem volt szökőkúttal a közepén ahonnan három ajtó vezettet ki . Az egész terem feketére és szürkére volt festve . A három ajtó sötétbarna színben pompázott , mindegyiken volt egy-egy tábla .
Első tábla: Lények amiknek segítünk .
Második tábla : emberek/hova vannak beosztva .
Harmadik tábla: eszközök/raktár
Emily bement a második ajtón . Ott egy folyosó volt . Mindenhol ajtók . Ott volt egy portás is .
Hams: üdvözlöm ! Én vagyok hams a portás , miben segíthetek?
Emily : most lettem tizenhat és a ....
Hams közbe vágott
Hams: nyolcas szoba .
Emily kicsit sértődötten bement a nyolcadik szobába ahol rajta kívül kettő gyerek ült .Ők is arra vártak mi lesz velük . Egy fiú és egy lány .
Fred : szia ! Én Fred vagyok.
Fred egy fekete hajú , vékony fiú volt . Sötétzöld szeme elég szépen káprázott .
Yelvzeda : Sz...szia ! Kezdte egy kicsit akadozósan .
Én yelvzeda vagyok. De inkáb Lisabella vagy Lisa .
Ez a lány úgyszintén vékony volt , fekete haj , sötétzöld szemmel .Fred és yelvzeda testvérek voltak , még hozzá ikrek .
Yelvzeda: Úgy tudom hogy akik egy napon jönnek azok lesznek egy csapatban .
Emily : Én nem tudok semmit eről az egészről.
Fred : Mi viszonylag tudunk ezt azt .
Yelvzeda: csinálhatnánk valami megismerkedős barátkozós játékot . Talán ...
Fred : felőlem ok .
Emily : felőlem is .Fred : te kezdesz yelvzeda.
Yelvzeda: megmondtam hogy nem yelvzeda hanem Lisa . Alapból félős és ártatlan hangja most negatív és dühös volt .Yelvzeda: Az én nevem yelvzeda, jobban szeretem a lisát. Kedvenc kajám a kagyló . És kedvenc állatom a gepárd .
Emily : Az én nevem Emily . Kedvenc kajám a lángos . És az én kedvenc állatom a bagoly .
Fred : Az én nevem Fred . Kedvenc kajám a Hamburger. És a kedvenc állatom a kígyó.
Egy kisebb kínos csönd után kinyílt az ajtó . Egy férfi jött be rajta .
Daniel : köszöntünk a SNE-BE ! Ez az első napotok ? Kérdezte egy kicsit pufókabb , mosolygós férfi . Barna haja és barna szeme volt . A gyerekek rémült pillantást vetettek .
Daniel: Nem kell így megijedni . Még el sem mondtam a nevem . Én Daniel vagyok. Én leszek a ti csapatoknak a vezetője , persze nem megyek veletek . De én adom ki az eszközöket és mondom el mi van most .
Daniel : Itt az ideje szembesülni nektek mi lesz a feladatotok . SNE az arról szól hogy segítünk más embereknek . Nem embereknek hanem pixiknek , sellőknek , félállatoknak .
Fred : A pixik erdőkben élnek , a sellők vízben és a furryket tudtommal elfogadják valamennyire.
Daniel: Igazad van tényleg . De ezek mind nem igazak .
Yelvzeda: de akkor hogy van igaza ?
Daniel : Tényleg ott élnek de nem ott vannak . Az emberek azt hiszik semmi gondjuk de aztán elkezdenek kialakulni az ilyen változások akármilyen korban történhet . Ezért szerzünk fiatalabbakat . Ilyen lények lehetnek gimiben , bölcsiben , ovodában , akárhol . Együtt fogtok menni mindenhová . Kaptok majd mindenféle kütyüt ami segíti a küldetéseteket . Érthető?
Fred : honnan tudnánk hogy hol vannak ?
Daniel: Nagyon jó kérdés ! Gyertek utánam !
Kisétáltak a szobábol . Átmentek abba a szobába aminek az a tábla adta a nevet hogy eszközök/raktár .
A szoba két részre volt osztva egyik részén fegyverek és másfajta eszközök voltak . A másik részén egy gyakorló pály volt .
Daniel a gyakorló részre tereli a gyerekeket .
Daniel: Az lesz a feladatotok hogy át jussatok az akadályokon . Szabályok nincsenek , akár a pályát is megrongálhatjátok mert újra építi magát.
Fred : ki kezd ?
Yelvzeda: soroljuk a nevünket abc sorrendbe .
Emily : oké
Daniel: ha yelvzeda tervét követjük akkor így megyünk : Emily , Fred , yelvzeda.
Emily: oké megyek .
A pály maga egy hosszú út volt kiemelte a pályát és körülötte víz . A pálya első részén rudak voltak , egyre magasabbak . Aztán ilyen "öklök" amik arra szolgáltak hogy a játékost lelökjék a vízbe .
Emily ennyit látott a feladatból mert egy kapu zárta le a többi részét .
Daniel: Elösször vegyétek fel ezeket .
A lányoknak olyan ruhát adott akár az akrobatáknak Frednek viszont olyat mint egy foci mez .
Daniel az öltözők felé bökött .
Yelvzeda és Emily a lány öltözőbe ment , Fred viszont a fiú öltözőbe ment .
YOU ARE READING
Állati emberek
AdventureAkció sztori . Fél állatokrol szól akikre az emberek vadásznak de van egy kis közösség ami segít nekik .