Alyssa wordt langzaam wakker wanneer ze geklop hoort. Ze drukt zich langzaam recht op het bed en houdt zich stil om goed te kunnen luisteren, maar ze hoort niets meer. Ze schakelt haar nachtlamp aan en kijkt naar Farid die aan het slapen is.
'Farid,' Fluistert Alyssa, maar het lijkt erop dat hij in een diepe slaap zat. Alyssa drukt zich recht en grijpt haar nachtkleed die ze snel aantrekt en neemt ook haar badjas die ze aantrekt aangezien het wat frisjes is.
Ze wandelt zonder lawaai te maken de kamer uit. Ze loopt de trappen rustig af en blijft een poosje aan de voordeur staan om te horen of ze iets van lawaai zou horen, maar dan hoort ze het, het leek op gesnik en gehuil.
Alyssa opent de deur zonder een minuut te twijfelen. Haar ogen worden meteen groot wanneer ze haar zus voor de deur ziet zitten.
'Aylin?' Zegt Alyssa meteen. Ze bukt zich gehaast door haar knieën en gaat met haar handen over Aylin haar gezicht.
'Aylin?' De angst in Alyssa haar stem was duidelijk hoorbaar. Haar ogen die angst spraken, alsof ze het niet wilde weten.
'Aylin? Aylin!' Maar ze krijgt geen reactie, haar zusje kon enkel huilen en bibberen van de kou. Alyssa haar ogen gaan over Aylin haar lichaam, ze ziet hoe ze haar trui stevig dichthoudt en haar benen stevig tegen elkaar dicht houdt.
Alyssa haar ogen vullen meteen met tranen.
Alyssa trekt gehaast haar badjas uit en zet het rond Aylin die niet kon stoppen met huilen. Alyssa trekt haar zus tegen haar aan en streelt over haar haren om haar te troosten. Maar haar eigen tranen stroomde over haar wangen als fonteinen, haar lichaam trilde van de angst, de angst die ze in haar had kon ze niet beschrijven.
Ze wilt haar zus naar binnen krijgen, maar het was alsof ze geen kracht meer had in haar armen om haar naar binnen te krijgen en haar zus die geen kracht meer had om rechtop te staan.
'Het spijt mij,' Huilt Alyssa. Die helemaal aan het trillen is. 'Het spijt mij,' Huilt Alyssa. Ze trekt haar zus stevig tegen haar borstkast aan om haar het warm gevoel te geven.
'Farid!' Schreeuwt Alyssa meteen.
'Farid!' Schreeuwt ze opnieuw.
'Farid!' Schreeuwt ze voor een derde keer en meteen hoort ze zijn voetstappen die gehaast naar haar stem naderen.
'Alyssa?' Hij rent de trappen half gehaast af en kijkt verbaasd naar Alyssa die haar zus al huilend vast heeft in haar armen.
'Help, Farid, help, alsjeblieft, ik smeek het je,' Huilt Alyssa. Farid rent zonder maar enig antwoord te geven naar Alyssa toe.
Het leek alsof Alyssa haar zus niet wou loslaten uit angst.
'Het is oké, Alyssa, ik heb haar, het is oké.' Zegt Farid met een warme stem. Alyssa laat haar zus zachtjes los en ziet hoe Farid Aylin meteen optilt en gehaast naar binnen brengt.
Alyssa drukt zich recht van de grond en sluit de deur snel dicht. Ze rent naar de woonkamer waar ze Aylin ziet zitten op de zetel met een deken over haar lichaam.
Alyssa wandelt naar Aylin toe en zet zich neer op de grond voor haar knieën. Ze houdt haar handen op de knieën van Aylin en haar tranen rollen over haar wangen.
'Wi-wie heeft dit gedaan?' Huilt Alyssa al smekend. Aylin kijkt met beschaamde ogen naar Alyssa en schudt zeer langzaam haar hoofd ten teken dat ze het niet weet.
Farid komt de woonkamer terug in met een glas water die hij Aylin overhandigt, maar Aylin kon Farid niet eens aankijken laat staan het glas aannemen.
Alyssa gaat met de rug van haar hand over haar neus en snuift diep.
JE LEEST
Until you. VOLTOOID
Romance'Als je weigert op mijn verzoek zal je deze beelden overal vinden, Alyssa. En ik denk niet dat je dat wilt- ik denk niet dat je wilt dat mensen weten wat je doet met je vrije tijd.' Alyssa heeft zelfs de kracht niet om boos te zijn. 'Als je met mij...