Jk: Az önce bir vampirle sevişdin oysaki..
Jm: Anlamadım?
Jk: Ben bir vampir soyundan,ailemin tek varisi Jeon Jungkook'um
Jm: Puahhaha ciddimisin? Bende o zaman ee peri soyundan Park Jimin hahahha
Jk: Ben ciddiyim küçüğüm
Jm: Cidden bu kadar şaka yeter.Saçmalamayı kes!
Jk: Demek bana inanmıyorsun ha? Çok üzüldüm gerçekden
Jm: Şimdiye kadar normal insanlarla yatdım ama böyle yakışıklı olubda akıl sağlığı yerinde olmayan biriyle ilk defe yatıyorum
Jk: Başkalarıylamı yatdın?
Jm: Evet
Bunu duyan Jeon Jungkook çok sinirlenmişdi.Sevdiyi bedenin,ruhun başkaları tarafından kirletilmesi onu çok kızdırmışdı...Sinirlenen Jungkook'un gõzleri kırmızılaşmış,sivri dişleri yerini almışdı.Bunu gôren Park Jimin yerinden kalkıb Jungkook'un gõzlerine bakdı.Ama Jungkook sadece tavana bakmaya devam ediyordu.
Jm: Senin gözlerin neden kırmızılaşmaya başladı?
Jk: Sana vampir olduğumu sõyledim.
Jm: ....
Jk: Kaç kez yatdın?!
Jm: Efendim?
Bu sefer Jeon Jungkook irislerini(gözlerini) Park Jimin'e taraf çevirdi ve..
Jk: Kaç kez yatdın?! Yada şöylemi desem kaç kez o pisliklerin meni'lerini içine akıtdın?!
Jm: Sa-Sana ne bundan?
Daha da sinirlenmeye başlayan Jeon..
Jk: SORUMA DOĞRU DÜZGÜN CEVAP VER!
Korkmaya başlayan Park Jimin ne yapıcağını bilmiyordu..
Jm: Ee 3
Jk: Doğruyu sõyle!
Jm: 5?
Jk: Doğruyu söylemeni bekliyorum
Jm: 15?
Jk: JIMIN!
Jm: Tamam..şeyy 25
Jk: Jimin sinirleniyorum
Jm: Yemin ederim bu sefer doğruyu söyledim
Jk: Ciddimisin? Tam 25 nefer içinemi boşaldı?
Jm: Evet ne var bunda hem karşılığında para da alıyorum.Hem zevk hem para
Sinirlenen Jeon Jungkook,Park Jimini'i altına almışdı..
Jk: Zevk içinmi yoksa para içinmi? (Yakınlaşarak)
Jm: Çekilirmisin?
Jk: Bir kaç saat önce "daha hızlı Jeon" diğen senmi söylüyorsun bunu? (Daha da yakınlaşır)
Jm: O az önce'de kaldı. Şimdi sende, bende rahatladığımıza gôre ben gide bilirim.
Jk: Tch sana sõylemedim sanırım bundan sonra benim tutsağım olacak,bu evde yaşayacaksın küçüğüm(burnunu dudaklarına sürter)
Gözleri dolmaya başlayan Jimin ne yapacağını bilmiyordu.
Jk: Ama ağlamak sana yakışmıyor bebeyim
Sõyleyib Jimin'in dudaklarına küçük ve bir o kadar da tutkulu öpücük bırakıb,üsdünden çekilir...Yorganı boğazına kadar çekmiş Jimin hem utanıb,hemde korkuyordu..
Jm: Ne yapıcaksın bana?
Jk: Sana ne yapmamı isdersin?
Jm: ....
Jk: Ağlamayı bırak ve git bir duş al
Kafasını usluca sallayıb yatakdan kalkan Jimin üzerine kirli kiyafetlerini geçirmeye başladı.
Jm: Peki duşdan çıkdıkdan sonra ne giyineceğim?
Jungkook yavaş-yavaş Jimine yaklaşıb,belinden tutarak kendine bastırdı.Utanan Jimin kafasını kaldırıb Jungkook'un gõzlerine bakmaya başlamışdı.Tabii buna bakmak denilirse.
Jk: Dolabımdan isdediğini seçib giyine bilirsin.Daha sonra senin için yeni kiyafetler alacağım.
Jeon elini Jimin'in o cam gibi parlak olan yûzünde gezdirdi.Ve yanağına narin bir öpücük bırakdı.Jimin geri çekilerek odada ki banyoya doğru adımladı....
1 saat sonra~
Banyodan çıkan Jimin havluyu iyice bedenine sarmışdı.Koşub hemen odanın kapısını kilitle'di.Derin bir "oh" çekib dolaba doğru adımladı..Havluyu bedeninden atıb, kiyafetleri çıkardı ve hızlı-hızlı giyinmeye başladı.
(Saçları sarı düşünün)
Kiyafetlerini giyindikden sonra sarı saçlarını kurutmak için fön arıyordu. Birden arkasından..
Jk: Suyla kaplı vicud'un çok güzel görünüyordu...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Selamm
Neyse umarım bölümü beğenirsiniz
Yıldıza basmayı unutmayınn😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Love/Jikook
VampireVampir Jeon Jungkook insanlar'dan intikam almak isterken aşık olduğu melez(insan) Park Jimin.. Seme-Kook Uke-Min