73.

106 11 1
                                    

'Ze is aan het slapen.' Zegt Farid terwijl hij rustig de woonkamer binnen komt. Hij vindt Alyssa zittend op de grond voor de zetel. Hij ziet dat ze veel heeft zitten huilen. 

Hij komt bij haar zitten en streelt langzaam zijn hand over haar haren. 

'Ik los dit op, ik rust geen dag tot ik de persoon vind die dit gedaan heeft.' Alyssa kijkt naar Farid en kijkt dan weg. 

'Ik heb weer gefaald, Farid.' Fluistert Alyssa zachtjes. 

'Ik- wat ben ik voor een zus?' 

'Alyssa, dit is niet jouw schuld, dit-' Hij zucht zachtjes en drukt zich dichter bij haar. 'Heeft ze iets tegen je gezegd?' 

Farid schudt zachtjes zijn hoofd. 

'Ik denk dat ze vooral alleen wilt zijn. Kijk, we laten haar vandaag wat rusten en morgen proberen we met haar te praten, oke?' 

Alyssa kijkt enkel naar Farid. 'Wat als ze zegt dat het mijn schuld is?'

'Geloof mij, Alyssa, als ze dat zou denken zou ze niet eens hierheen gekomen zijn. Geloof mij.' 

Alyssa schudt haar hoofd en gaat met haar handen door haar haren. 

'Ik mocht haar niet alleen laten, ik mocht haar niet alleen naar huis laten.' 

'Wat gebeurt is, is gebeurt. Je kan geen tijden terug doen draaien, Alyssa.' 

Alyssa drukt zich los uit Farid zijn greep. Ze drukt zich recht van de grond en wandelt de woonkamer uit. Ze houdt de leuning van de trap vast en wandelt zeer langzaam de trappen op naar boven. 

Ze wandelt zeer voorzichtig naar de gastenkamer en opent zeer langzaam de deur. Farid kijkt toe hoe Alyssa aan de deuropening blijft staan, alsof ze bang is om naar binnen te wandelen. Hij ziet hoe ze uiteindelijk toch zeer langzaam de kamer intreedt. 

Alyssa wandelt zeer langzaam naar het bed. Ze zet zich zeer stil op het bed en schuift zich dichter bij haar zusje en laat zich neerliggen naast haar zus. Ze wikkelt haar arm over haar zus en drukt zich dichter bij hij en streelt zeer voorzichtig haar hand door de haren van Aylin. 

'Ik rust niet tot ik deze viezerik weet te vinden.' Fluistert Alyssa zeer zachtjes. Aylin opent zeer langzaam haar ogen, het was alsof ze met een gebroken ziel Alyssa leek te smeken. 'Gaat er ooit nog iemand van mij houden?' Fluistert Aylin zeer zachtjes. Alyssa voelt haar ogen weer vullen met tranen. Ze knikt meteen haar hoofd. 'Zolang ik leef, zolang ik er ben zal ik altijd van je houden. Ik geef alles op voor jou, Aylin.' 

Aylin zoekt de handen op van Alyssa en knijpt er zachtjes in. 'Laat mij niet in de steek, Alyssa. Ik heb niemand zonder jou.' Alyssa knijpt terug in haar hand en schudt haar hoofd. 

'Ik verniel zijn leven, Alyssa, ik verniel alles aan hem, ik neem alles van hem af, hoor je mij? Ik maak zijn leven zuur tot hij aan jouw voeten komt smeken voor vergiffenis.' 

Aylin huilt zeer zachtjes om alyssa haar woorden en kruipt dichterbij Alyssa en huilt zachtjes. 

'Ik wil dat je samen met mij slaapt.' Huilt Aylin. 

'Ik blijf hier, ik ga nergens heen, Aylin.' 

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu