Götüme Götüme...

30 3 1
                                    

*Hyunjin-Felix özel sohbet*

Hyunjin: felix

Efendim?

Hyunjin: Hala kızgın mısın bana?

Evet biraz öyleyim. Ama Han ile konuştum ve ikisininde sucsuz olduğunu ogrendim. Yinede...
Bana öyle sözler söylemen hic hoşuma gitmedi Jinnie.

Hyunjin: Özür dilerim..Han'in durumunu biliyorsun. Kardeşim gibi görüyorum çocuğu...ortaokulda aynı okuldaydık. Çocuk 8. Sınıfta tacize uğradı...

Biliyorum...Han'da korkmuş...Ikisini baristiracagim ama.

Hyunjin: Peki Han'da seviyor mu Minhoyu?

Seviyor.

Hyunjin: İyi...

Yarin matematik sınavı var çalışıyor musun?

Hyunjin: Sınav ne yeniyor mu?

*Yarın Sabah*

Hoca hızlı ve atarlı adımlarla sınıfa girdi. Elindeki kâğıtlardaki soruları gorunce yüzümü buruşturmuştum...Amk ben böyle meb'in.

Kağıtlar dağıtıldıktan sonra...tüm ekip bir bakışma yaşadık. Maalesef...Hyunjin , Changbin , Han ve Chan karşı siniftalardi(E şubesi)

Bizim ekip ise...(Jeongin , Felix , Seungmin ve Minho) Kopya çekmek için kagidi aldigimiz ilk an bakismistik.

Grupta Seungmin'in matematiği iyiydi ve benimki de orta seviyeydi.

Seungmin Hoca'yı yanına çağırdı...Hoca onun sahte sorusuna cevap verirken ben Minho ile kağıdımı degistirdim. O sırada Jeongin siritti ve yere silgi attı. Hoca aniden arkasını döndü ve Seungmin ile de Jeongin kağıtları değiştirdi...

Son 10 dakikamız kaldığında...Minho'nun kagidi disinda hepimizin kağıdı doluydu, hepimiz bitirmistik. Jeongin tekrar alttan bir silgi firlatti...Fakat bu sefer hoca o tarafa bakmamıştı...

Seungmin ve Minho'nun hemen kağıtları değiştirmesi gerekiyordu. Aniden ben hocayı yanıma cagirdim...

'Pardon , Hocam...İngilizceleri okudunuz mu acaba..?'

'Yavrucum matematik sınavını yap!'
İtici karı bana bağırırken Minho ile Seung çoktan kağıtları degistirmisti.

Sirittim ve itici karıya bir bakış attım.
Minho ile göz göze geldiğimizde bana gülümsedi  , bende ona.

Sınav süresi bittiğinde hepimiz rahattık...Tabi aynısı ekibin diğer yarısı icin geçerli değildi....

Onlarda ise...kimse kopya çekememişti...Ve 1 hafta sonra öğrendiğimiz notlarımız şu şekildeydi:
Seungmin: 97
Minho: 84
Felix: 90
Jeongin: 86
Chan: 94
Changbin: 52
Han: 45
Hyunjin: 31

'Amk ya bari 30 alsaydın 31 ne amk!' Changbin gülerek Hyunjin ile dalga geçiyordu. Ben ise Hyunjin'e hala biraz tripliydim. Han ve Minho özel olarak sohbet ediyorlardı...ama ne konusuyorlardi acayip merak ediyordum...sadece onları izliyordum...

Minho..gülümseyerek Han'a bakıyordu hep...araları iyi gibiydi...Han bir ara Minho'nun elini tutmuştu. Içimde ufak bir ateş hissetmiştim...nedenini bilmiyordum ama. Minho aniden gülümsediğinde bende gulumsememe hakim olamadım...Sohbetimize geri döndüğümde ise...

Hyunjin pür dikkat bana bakıyordu...Bakışlarını benden ayıran şey...içeri giren nöbetçi öğrenciydi.

Öğrenci hocaya baktı ve biraz başını eğip ,doğruldu.

'Hocam...Müdür Bey , Hwang Hyunjin'i istiyor. Burda mı?' Dedi çocuk. Hyunjin ayağa kalktı ve kapıya yöneldi. Hoca Hyunjin'e göz devirirken Hyunjin çoktan sınıftan çıkmıştı.

Chan hepimize baktı ve bizi süzdü.

'Birsey mi oldu? Neden Müdür ve neden Hyunjin?' Diye sordu. Hepimiz bir anlık birbirimize baktık..

'Hicbir fikrimiz yok.' Dedi Seungmin.

Birkaç dakika sonra Hyunjin tekrar derse gelmişti ama suratı asıktı ve suratıma bakmıyordu...Neden?

İtiraf Sayfası || Hyunlix || Ryeji || ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin