Jordan usiadł zmęczony na kanapie. Powieki same mu się zamykały, jednak nie mógł spać. Gdy tylko kładł się do łóżka, automatycznie zdobywał mnóstwo energii i nie mógł za żadne skarby zasnąć.
Wiedział, że jest sam w domu i mógł pozwolić sobię na krótką drzemkę, ale znowu mu się to nie udało.
Kolejny tydzień i nic. Ciągle odwiedziny w szpitalu już go przytłaczały. Chciał mieć Aitora w domu, by mógł mieć go na oku. Patrzeć jak rozrabia, jak podjada słodycze, które były zaklepane dla Xaviera i nigdy go nie słucha.
Dziś miał już wolne. Czuł, że za chwilę odpłynie w krainę słów. Usłyszał bzyczenie telefonu, ale zignorował je. Nie ma teraz na to czasu. W końcu może odpocząć.
Jednakże uporczywy odgłos znowu rozbrzmiał w pomieszczeniu. Niechętnie włożył dłoń do kieszeni i wyjął urządzenie. Spojrzał na ekran; na samej górze widniał napis: Xavik💗.
Od razu oczy mu się rozszerzyły. Próbował wcisnąć przycisk, który miał sprawić, że odbierze połączenie. Jednak jakimś cudem nie trafił, a po chwili Xavier się rozłączył.
Myślał, czy było to takie ważne, by oddzwaniać. Co mogło się stać? Po chwili usłyszał walenie w drzwi wejściowe.
Szybko podbiegł do nich i otworzył je. Zobaczył w nich zdyszanego męża. Po jego policzkach spływały wielkie łzy.
- Xavier? - zapytał cicho Jordan. - Co się stało?
Czerwono włosy mężczyzna rzucił się w jego ramiona. Nic nie mówił, po prostu płakał.
- Xavier? - ponowił pytanie.
Odpowiedź znowu nie nadeszła. Wyprzedziła ją kolejna, mocniejsza fala łez. Jordan nie wiedział co zrobić. Ukochany bardzo rzadko płakał.
- Xavier? - mężczyzna nerwowo zacisnął dłonie na ramionach męża. - Co się stało Aitorowi!?
- J-ja wiem... Wiem kto to zrobił... - wydukał.
- Dobrze, ale co się stało z Aitorem!? Czemu płaczesz do cholery!
Zachowanie Jordana bardzo zaskoczyło szefa korporacji. Zawsze był bardziej skryty i spokojny, jednak teraz był kompletnie inny.
- Odpowiedz mi!
_____________________________________
300 słów
Krótki rozdział, by ten pokazać rodziców Aitorka. Jeszcze trzy moi mili.
6:32 środa 19 czerwca
CZYTASZ
Tom Drugi ||Odnaleźć zło, które czai się w mroku || - Inazuma Eleven Go
FanfictionCześć druga książki pt. "Odnaleźć to co zostało utracone". ❗W KSIĄŻCE MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PRZEKLEŃSTWA, URAZY ORAZ ŚMIERCI❗ Po śmierci przyjaciół Riccardo Di Riggo postanawia odkryć rozwiązanie kolejnej zagadki. Przecież to nie możliwe, że ciało kierow...