11.

65 5 2
                                    


Na. Ott tartottam, hogy Hanna és Benjamin falták egymást. De konkrétan.

- Hallod Beni! Gratulaaaaaaa - kurjantotta el magát Bence.

- Edinaaaaaaaaaa- rohant hozzá oda Hannuska. - Láttad? - kérdezte csillogó szemekkel.

- Mindent. Annyira örülök. Annak is, hogy a hennás kezét levette rólad, ennyi nyali fali után, de nagyon örülök nektek. Elmeséled? Addig a fiúk hoznak nekünk egy - egy Somersbyt. Ugye Bence? - fordítottam feléjük a szót.

- Hogyne kisasszony. Hintót nem rendelhet? Fél áron van. - pimaszkodott a lovagom.

- Most hogy mondod..... Benjamin! Te leszel a lovakat aki befogja.

- Hát persze. Még találkozunk szivi - mosolyodott el Beni, és arcon csókolta Hannát.

- Na azért ne előttem csináljátok. Toleráljátok a szingliket! - röhögtem fel, majd eltoltam Benit, hogy máshol smároljon. Azért mindennek van határa!!

- Jó vanna! - röhögött Benisso, és karon ragadva Bencét elmentek a bódé felé.

- El kell mondanod mindent! - rontottam rá.

- Oké. Hát az úgy volt, hogy te elmentél arébb Bencével, mi meg maradtunk Benivel ketten. Megkérdezte, hogy nekem volt már e kapcsolatom, én meg mondtam, hogy egy , de megcsaltak. Én ugye tudtam, hogy neki ott volt a Jázmin, és hosszú kapcsolata volt. Erre elkezdte elmondani, hogy már nagyon rég bejövök neki, még a koncerten, de eddig nem merte bevallani, mert azt hitte, hogy nekem nem tetszik. És akkor én mondtam neki az érzéseimet, erre ő megcsókolt, utána megkérdezte, hogy leszek e a barátnője, én meg egyből igent mondtam rá, aztán megláttam a szenvedélyes csókot. Ennyi kb.

Hali! itt lenne a 11. rész. Tudom, ez megint rövid lett, de csak ennyi időm volt írni. ha tetszik vote- olj, és kommmentelj!🤗

                                                                                               Puszika: Jázmin

Vajon igazi? / Hepi ff/ BefejezettWhere stories live. Discover now