Kendi kendime aniden kafamda kurduğum seneryolar vardı hep kafamın içinde. Her zaman hayal gücü geniş bir insan oldum sınır koymadim bu konuda kendime düşünmek bazen can yakıcı oldu bazen bir kurtuluş yolu. Çocukluktan bu yana hayatım hep renklerle dolu oldu çünkü ben öyle olmasını istedim ve bundan bir an bile pişman olmadım. Tabi bütün renklerin arasında mavi rengi çok daha asil çok daha fazla gurur ve basari içeriyordu benim gözümde, Mavi maviler gibi olmaya çalışıyordu.
Düşüncelerim hep mavi olmuştu benim, tıpkı kendim gibi. Ben mavi olmayan Mavi'ydim.
İsmimi neden Mavi koyduklarını bilmiyorum ama kendime şöyle bir bakınca başka seçenek düşünemiyorum. Ben kendime maviler kadar güveniyorum ve bunu başka bir isimle aynı bedende yapabileceğimi düşünmüyorum.
"Mavi'nin her günü maviler kadar güzel geçsin " derdi annem çocukken her yaralandığımda, üzülmemem ve o yarayı sevebilmem için söylerdi bunu hep. Sahiden de öyle oldu büyüdükçe hep yaralarımı sevdim sevmeyede devam edecektim fakat tam bunlari düşünürken yaralanacağımı bilmiyordum.
Pikniğe çok hızlı bir şekilde adapte olmuş ve hemen diğer kızlarla kaynaşıp voleybol maçı yapmaya başlamıştık ve ben yine her zaman olduğu gibi bütün sakarlık hünerlerimi sergilemeye çoktan başlamıştım. Top yere düşmesin diye atıldığım yerde top yerine ben düşmüş üstüne üstlük dizimi taşa carpmıştım, halimi bir başka gözden görme fikri aklımdan geçince kahkahayı bastım.
" Maviş!" Bade'nin yanıma geldiğini bile anlamamıştım sayi ya neden bu kadar hızlı olmak zorundaydı bu kız?
"Pürüzsüz tip?" Dedim yüzüne anlamsızca bakarak. Ne yani cidden aglamamı ve canımın yandığını falan mı düşünüyordu? Buna daha büyük kahkaha atardım.
" Ceylan göz iyi misin bir yerin çıt diye kırılmadı inşallah" anlamıştı ne düşündüğümü,boşuna kız kardeşim demiyordum kendisine. Etrafımda tanıştiğımız bütün kızları görünce anlık bir şaşkınlık geldi yüzüme gerçekten hepsi düştüğüm ve dizimi vurduğum için gelmişti. Bana bu tarz şeyler hel garip gelirdi zaten.
" Ben biraz oturup devam ederim siz keyfinize bakın." Dedim ve hafif adımlarla bizim örtünün olduğu kısma doğru yürümeye başladım bu sırada Bade yardım etmek istesede voleybola devam etmesi gerektiğini çünkü benim iyi olduğumu söyledim ve zorlasa olsa onu yollamayı başardım. Böyle güzel geçmesini istediğim bir günde oluşan ufak bir yara morelimi bozamazdı. Çünkü ben kendime eklenen yaralarıda severdim, tıpkı annemin öğrettiği gibi.
♡︎
______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavilikleri Görüyor Musun?
FanfictionBen Mavi. Denizler kadar dalgalı ama bir balık gibi özgür olamayan, okyanuslar gibi sessiz ve derin olan Mavi. Ben Mavi ama kendine bir mavi olamamış Mavi. Benim hikayemi okumaya ve benimle beraber yaşamaya hazır mısınız?