Zapowiedź

33 7 3
                                    

27 październik 2054 rok

20:07

Dzisiaj zgłoszone zostały 4 ataki o charakterze kanibalistycznym. Każdy z nich odbył się w innym miejscu i innym czasie, co już wydawało się niepokojące. Zostałem wysłany do zbadania jednego z nich. Gdy dotarłem na miejsce, zacząłem przesłuchiwać cywili oraz sprawcę... A przynajmniej próbowałem go przesłuchać. Ludzie opisywali go jako spokojnego chłopaka, który nie miał problemów psychicznych oraz skłonności kanibalistycznych. Było to jednak przeciwieństwo tego kogo zastałem wchodząc do pokoju, w którym siedział zakłuty już sprawca. Jego oczy były czerwone, skóra zielonkawa oraz zapełniona w krostach. Zadawałem mu pytania, jednak ten nie potrafił uformować zrozumiałego zdania. Sam bełkot. Aby potwierdzić moje obawy, wyciągnąłem do niego moją robotyczną rękę. Ten odrazu wgryzł się w nią, wydawając przy tym przeróżne zdeformowane dźwięki. Niestety potwierdziło to rzecz, której bałem się najbardziej - grzyb, który wywołał ogromną pandemię w 2024 powrócił. Od razu wysłałem na miejsce Rose wraz z jej robotem badawczym, którzy wzięli chorego do swojego laboratorium. Liczę na to, że po podaniu leków odzyska świadomość.

— Detektyw Gray

22:31

Właśnie dostałem niepokojącą wiadomość od doktora Byrona. Jedna z naszych młodszych wspólniczek - Willow - została ugryziona przez innego sprawcę podczas jej przesłuchania. Jej organizm praktycznie odrazu zaczął reagować - mocniej niż chorego, z którym miałem dziś do czynienia. Jej ciało zaczęło mutować w dziwny sposób, skóra została zastąpiona łuskami, a na miejscu uszu wyrosły rybie płetwy. Rosa od razu podała jej lek, ten jednak nie wycofał zmian skórnych. Zatrzymał za to dalszą mutację, dzięki czemu grzyb nie dostał się do mózgu Willow. Mimo wszystko, jest ona zamknięta w izolatce, aby nie ryzykować zarażeniem innych. Lek nie usuwa aktualniej zmian wywołanych przez grzyba, ale zatrzymuje jego rozwój. Czy to ten sam grzyb, który atakował 30 lat temu? Rosa, Byron, Bea oraz Edgar aktualnie badają go pod tym kątem. Jeżeli okaże się być tym samym, muszę dowiedzieć się co mogło spowodować tak nagły powrót po takim czasie. Mam nadzieję, że dzięki lekom, które powstały wcześniej, uda nam się stworzyć nowy o wiele szybciej.

— Detektyw Gray

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 27 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"Śledztwo w Cieniu Zarazy" || BS || (ZAPOWIEDŹ)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz